پیام سپاهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
متقاضیان سفر به کربلا به 196 دفتر زیارتی مجاز در استان مراجعه کنند
دوشنبه 30 مهر 1397 - 16:56:31
پیام سپاهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ویژه این فرماندهی به منظور تسهیل در صدور گذرنامه و دیگر خدمات در این حوزه به متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی معصوم بیگی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: امنیت نیاز اساسی هر اجتماعی برای انجام امور روزمره زندگی است و ارتقای امنیت باعث بهبود وضعیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی آن ها می شود.
وی افزود: بر اساس آمارهای موجود، مؤلفه های امنیت ساز در استان اصفهان طی 7 ماهه سال جاری سیر صعودی داشته و رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان پلیس استان نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نجابت مردم و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و عملکرد خوب نهادهای امنیت ساز باعث شده تا در استان اصفهان شاهد ارتقای امنیت و بهبود رابطه پلیس و مردم باشیم.
این مقام ارشد انتظامی به مراسم با شکوه پیاده روی اربعین اشاره کرد و از تمهیدات ویژه پلیس استان به منظور تسهیل در صدور گذرنامه و ویزا و دیگر خدمات در این حوزه به زائران سید الشهدا (ع) خبر داد و گفت: پلیس تمام تلاش خود برای تسهیل امور زائران اربعین به کار گرفته است و به مردم نیز توصیه می کنیم برای دریافت ویزای سفر به عراق به 196 دفتر زیارتی مشخص شده در استان مراجعه کرده و از حضور در دفاتر غیر رسمی خودداری کنند.
سردار معصوم بیگی با اشاره به عملکرد پلیس در برخورد با سارقان تصریح کرد: در حوزه برخورد با سارقان، بیش از 80 باند سرقت در 7 ماهه امسال شناسایی و متلاشی شده اند و علاوه بر آن، 3 هزار طرح پاک سازی در نقاط آلوده استان به اجرا گذاشته شده است.
وی ادامه داد: شهرستان فریدونشهر یکی از کم جرم ترین مناطق استان اصفهان بوده و در سه سال اخیر هیچ گونه جرم خشنی در شهرستان ثبت نشده و این شهرستان پایین ترین نرخ جرم را در استان دارا است.
در این مراسم از خدمات سه ساله سرهنگ "علی سبحانی" در جایگاه فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر تجلیل به عمل آمد و سرهنگ "حمزه بیلویی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70946/متقاضیان-سفر-به-کربلا-به-196-دفتر-زیارتی-مجاز-در-استان-مراجعه-کنند
بستن   چاپ