پیام سپاهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
مطالبه مردم عامل اصلی فعالیت بیمارستان‌ها در حوزه زیبایی است
دوشنبه 30 مهر 1397 - 16:56:47
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: جهت گیری بیمارستان‌ها به سمت فعالیت‌های زیبایی به دلیل درخواست‌های روزافزون مردم است.

طاهره چنگیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه درخواست‌های روز افزون مردم برای اعمال زیبایی باعث شده که بیمارستان ها فضایی را برای این دسته از مطالبات مردمی فراهم کنند.
وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از رجوع افراد به مطب ها یا افراد فاقد صلاحیت برای اعمال زیبایی که عوارض زیادی بر مردم تحمیل می شود تلاش کردیم در بیمارستان‌های دولتی اعمال زیبایی انجام گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: اعمال زیبایی در بیمارستان‌ها با تعرفه دولتی انجام می گیرد.
وی در ارتباط با تعیین تکلیف بیمارستان نور علی اصغر در خیابان استانداری اصفهان گفت: با تکمیل و ساخت بیمارستان المهدی مقرر شده که بخش های از بیمارستان خورشید یا نور علی اصغر بازسازی شود و یا اینکه بخش های فرسوده کاملا تخریب شود.
چنگیز بیان داشت: واقع شدن بیمارستان نور علی اصغر در خیابان استانداری که مکان رفت و آمد توریست ها است لازم است بخش هایی از این بیمارستان تغییر کاربری بدهد و به مکان های دیگری انتقال یابد که ضمن رفع ترافیک در مرکز شهر اصفهان شاهد اضافه درآمد برای دیگر بیمارستان‌ها باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/70957/مطالبه-مردم-عامل-اصلی-فعالیت-بیمارستان‌ها-در-حوزه-زیبایی-است
بستن   چاپ