پیام سپاهان
در طول روند لیگ به آمادگی می‌رسیم/ هیئت و باشگاه همسو و حامی یکدیگر هستند
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:48:45 AM
ایسنا
پیام سپاهان- فرزاد کوهیان در خصوص اولین دیدار ذوب آهن بعد از چند فصل دوری از لیگ برتر مقابل نفت آبادان، اظهار کرد: براساس برنامه مسابقات از سوم آبان شروع می‌شود. بازی اول میزبان تیم نفت آبادان هستیم. تمرینات خیلی کمی برای آمادگی تیم برای ورود به لیگ داشتیم که کافی نبود ولی تا جایی که امکان داشت سعی کردیم از تمام فرصتی که داریم استفاده کنیم و تمرینات خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که با یک آمادگی نصفه و نیمه وارد لیگ می‌شویم و در طول فصل سعی می‌کنیم شرایط بهتری را به دست آوریم. حُسن بازی‌های اول فصل این است که در هر هفته یک بازی خواهیم داشت و فرصت بیشتری برای آماده کردن تیم داریم.

وی در خصوص میزان هماهنگی بازیکنان تیم گفت: هماهنگی لازم و صد در صدی نداریم. چرا که ما برای رسیدن به آن نقطهٔ هدفی که مد نظرمان است نیاز به زمان و تمرینات بیشتری داریم و البته این ظرفیت در بازیکنان است که زمان کوتاه‌تری را برای این مساله اختصاص دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد وضعیت بازیکنان این فصل ذوب آهن، خاطرنشان کرد: به غیر بازیکنان باتجربه‌ای مثل محمدرضا اکبری، عماد سلمانی، ایمان زندی و مهدی اسماعیلی بازیکنان دیگری از جمله صبوحی، مجتبی رجایی، سیامک ترابی‌ها، امیر حسین علی یاری، حسین مکاریان و رسول سلطانیان در تمرینات ما حضور دارند که امیدوارم بتوانند توانمندی وپتانسیلی که دارند را با عملکرد خوب خود در زمین به نمایش بگذارند و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
 
وی با اشاره به حمایت خوب و همه جانبه باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون حمایت‌ها خوب بوده است، با توجه به این که همه چیز برای برگشت ذوب آهن به لیگ برتر بسکتبال خیلی سریع انجام شد ولی همه تلاش می‌کنند که این برگشت در شرایط خوبی بوده باشد و هیئت نیز همکاری و حمایت خوبی داشته و الان همسو با ما هستند و ارتباط خیلی خوبی با ما و باشگاه ذوب آهن دارند.

کوهیان همچنین در مورد حضور تماشاگران ذوب آهن و همزمانی مسابقه تیمش با تیم فوتبال ذوب آهن که در فولادشهر برگزار می‌شود، گفت: می دانیم که همزمان ما بازی فوتبال هست وبخش زیادی از علاقه مندان ذوب آهن برای تماشای فوتبال به استادیوم خواهند رفت. به هر جهت دو تیم باشگاه نیاز به حمایت تماشاگران دارند و ما به این را می دانیم؛ ولی امیدواریم در این برگشت بسکتبال به اصفهان در لیگ برتر هواداران و علاقمندان بسکتبال ما را تنها نگذارند و به اندازه کافی تماشاگر در سالن داشته باشیم که هم بچه‌ها از این جهت حمایت شوند و مساله دیگر اینکه فضای سالن بدون تماشاگر جذابیت ندارد و حضور تماشاگران هیجان و روند یک بازی را می‌تواند تحت تأثیر خود قرار دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71894/در-طول-روند-لیگ-به-آمادگی-می‌رسیم--هیئت-و-باشگاه-همسو-و-حامی-یکدیگر-هستند
بستن   چاپ