پیام سپاهان
130 هزار روادید مراسم اربعین در اصفهان صادر شد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 12:15:56
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تاکنون 142 هزار نفر از مردم این استان برای دریافت روادید عراق برای شرکت در مراسم اربعین در سامانه ستاد مرکزی اربعین حسینی (سماح) ثبت نام کرده اند که روادید 130 هزار نفر صادر شده است.
غلامعلی زاهدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه ثبت‌ نام متقاضیان برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) از پنجم مهر آغاز شده است، افزود: برای تسریع در فرآیند صدور روادید، دو گروه از کنسولگری عراق در استان اصفهان مستقر شده اند.
وی مدت اعتبار روادیدهای صادر شده برای زائران اربعین حسینی را سه ماه اعلام کرد و افزود: سقف مدت اقامت دارندگان این روادید در عراق از زمان ورود به مدت یک ماه است.
مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان درباره زمان تعیین شده برای ثبت نام زائران اربعین حسینی نیز گفت : تاکنون زمانی برای پایان ثبت نام زائران اربعین حسینی اعلام نشده است و این زمان پس از هماهنگی وزارت کشور و سازمان حج و زیارت تعیین خواهد شد.
وی افزود: تا زمانی که امکان ثبت نام در سامانه سماح وجود داشته باشد، ماموران کنسولگری سفارت عراق در استان اصفهان مستقر خواهند بود.
پیش از این رسانه ها از پایان ثبت نام در سامانه سماح یک هفته قبل از برگزاری مراسم معنوی اربعین خبر داده بودند.
زاهدی پیش بینی کرد: امسال 160 هزار زائر اصفهانی با دریافت روادید عراق از طریق ثبت نام در سامانه سماح، در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.
سال گذشته 60 هزار زائر اربعین از این استان در سامانه سماح ثبت نام کردند.
2093/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71895/130-هزار-روادید--مراسم-اربعین-در-اصفهان-صادر-شد
بستن   چاپ