پیام سپاهان
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان :
موازی کاری مانع پیشگیری بموقع آسیب های اجتماعی شده است
سه شنبه 1 آبان 1397 - 12:16:03
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: موازی کاری بین دستگاه ها و بورکراسی اداری سرعت اقدامات پیشگیری از آسیب های اجتماعی را کاهش داده است.
مرضیه فرشاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگاه های متعددی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ماموریت دارند اما شرح وظایف و اقدامات آنها به جای هم افزایی و همپوشانی، به فعالیت های جزیره ای و موازی کاری تبدیل شده است.
وی بیان کرد: مشارکت، هم افزایی و حرکت های پیوسته امکان موفقیت و سرعت عمل در پیشگیری از پدیده های اجتماعی را افزایش می دهد که دبیرخانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این جهت در استان اصفهان تشکیل شده است.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هم افزایی فعالیت ها، رصد آسیب ها و تدوین برنامه چشم انداز را از ماموریت های دبیرخانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: اعتیاد، طلاق، بی بند و باری، حاشیه نشینی و ابتذال در اولویت های کاری این دبیرخانه قرار گرفته است.
وی درعین حال تاکید کرد: در برخی از برنامه ها و فعالیت های این بخش قوانین و مقررات بین دستگاهی سرعت کار را کاهش می دهد.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان همچنین در باره فعالیت های اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس در پیشگیری و رفع چالش های اجتماعی فعال بوده و با گذشت زمان، شناخت مردم نسبت به آن و همچنین ماموریت های این حوزه از نظر تنوع وظیفه و حجم کاری افزایش یافته است.
فرشاد اضافه کرد: خودکشی و خروج پسران از منزل به ماموریت های اورژانس اجتماعی در استان اصفهان افزوده شده و چنین ماموریت هایی توسط این مرکز انجام می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 16 اورژانس اجتماعی در استان ایجاد شده است ،گفت : تا پایان امسال دو مرکز دیگر در شهرستان های اردستان و نائین ایجاد می شود.
/ ت.7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71904/موازی-کاری-مانع-پیشگیری-بموقع-آسیب-های-اجتماعی-شده-است
بستن   چاپ