پیام سپاهان
واکنش دانشگاه هنر اصفهان به آتش‌سوزی خوابگاه دختران
پیمانکار خوابگاه دخترانه طعمه حریق به دانشگاه فراخوانده شد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 12:16:48
پیام سپاهان - معاون دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در واکنش به آتش سوزی در یکی از خوابگاه‌های دخترانه طرف قرارداد این دانشگاه گفت: روز گذشته از محیط خوابگاه بازدید داشتم و پیمانکار خوابگاه نیز برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به دانشگاه فراخوانده شده است.
امیرعباس محمدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازوهای نظارتی بر این خوابگاه تشدید خواهد شد و اگر مسائل مدیریتی و فنی برطرف نشود، دانشجویان از این خوابگاه به خوابگاه‌های دیگر دانشگاه منتقل می‌شوند.
وی ادامه داد: اگر موارد مدیریتی و فنی در این خوابگاه برطرف نشود، با تشدید بازوهای نظارتی توسط خود دانشجویان، مشکلات را برطرف می‌کنیم و اگر پیمانکار خوابگاه توان برطرف کردن مشکلات را نداشته باشد برای لغو این قرارداد و انتقال دانشجویان به خوابگاه دیگری اقدام خواهد شد.
معاون دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان تاکید کرد: خوابگاه‌های دانشگاهی تحت نظر شورای مرکزی نظارت بر خوابگاه‌ها با محوریت دانشگاه اصفهان قرار دارد. در این شورا سازمان‌های متعددی از جمله شهرداری، اماکن و دیگر نهادهای مربوط حضور دارند. 
محمدی راد گفت: دانشگاه هنر اصفهان برای خوابگاه ابتدا با پیمانکار، قراردادی منعقد کرده و سپس خوابگاه و استانداردهای آن باید به تایید شورای مرکزی نظارت بر خوابگاه‌ها برسد. به جز دانشجویان دانشگاه هنر، از دانشگاه‌های دیگری نیز در این خوابگاه حضور داشتند. به همین دلیل از ابتدای سال تحصیلی، نظارت بر خوابگاه‌های مختلفی که دانشگاه با آنها قرارداد دارد وجود داشته است.
به گزارش ایسنا؛ ساعت 21 و 30 دقیقه روز جمعه، یک خوابگاه دخترانه خودگردان در خیابان محتشم کاشانی دچار حریق شده بود. آتش نشانی اصفهان علت حادثه را نصب غیر اصولی تجهیزات گاز عنوان کرده بود. دانشجویان خوابگاه گفته بودند کپسول‌های اطفا حریق متعلق به سال 1384 بوده‌اند.
کدخبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71905/پیمانکار-خوابگاه-دخترانه-طعمه-حریق-به-دانشگاه-فراخوانده-شد
بستن   چاپ