پیام سپاهان
پیش بازی ذوب آهن و پیکان؛
جدال ذوبی‌ها برای بازگشت به روزهای خوب
سه شنبه 1 آبان 1397 - 12:16:59
پیام سپاهان - ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر باید به مصاف پیکانی برود که با 15 امتیاز در رده چهارم لیگ ایستاده است. این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که ذوب آهن می‌خواهد بعد از هفته‌ها ناکامی در یک بازی خانگی به پیروزی برسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر باید به مصاف پیکانی به رود که با پانزده امتیاز در رده چهارم لیگ ایستاده است. این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که ذوب آهن می‌خواهد بعد از هفته‌ها ناکامی در یک بازی خانگی به پیروزی برسد. دستاورد ذوب آهن در پنج بازی گذشته خود 2 تساوی، 2 باخت و یک پیروزی است که این پیروزی به هفته پنجم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز باز می‌گردد. ذوبی‌ها می‌توانند با پیروزی مقابل پیکان خود را به صدر جدول نزدیک کنند.
از طرف دیگر تیم پیکان می‌خواهد جایگاه چهارمی خودش را محکم و نگاهی به رتبه سوم جدول داشته باشد. این تیم توانسته در 5 دیدار گذشته خود 3 برد، یک باخت و یک تساوی به دست بیاورد و سه بازی گذشته خود را نیز با پیروزی پشت گذاشتند. به گفته مسئولان باشگاه ذوب آهن، این تیم در هفته‌های گذشته از لحاظ داوری صدمات زیادی دیده است و یکی از علت‌های ناکامی ذوب آهن شاید داوری‌های ضعیف این لیگ بوده باشد.
مصاحبه‌های مسئولان فنی و مدیریتی باشگاه ذوب آهن در رابطه با داوری باعث شد که در هفته اخیر کمیته داوران بازهم از ذوب آهن شکایت کنند که این گونه مسائل می‌تواند ذوب آهن را وارد حاشیه کند و به باشگاه تیم فوتبالش صدمه بزند.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71909/جدال-ذوبی‌ها-برای-بازگشت-به-روزهای-خوب
بستن   چاپ