پیام سپاهان
رییس هیئت هندبال استان اصفهان:
باید از ورزشکارانی که از ارزش های نظام پیروی می کنند محافظت کرد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 16:00:18
پیام سپاهان - رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: مسئولان ورزشی باید از ورزشکارانی که از آرمان های نظام پیروی می کنند حمایت کنند و در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی را وزارت ورزش انجام داده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، رییس هیئت هندبال استان اصفهان امروز (سه شنبه) در مراسم پاسداشت از کاپیتان تیم ملی هندبال محسن باباصفری که در برابر تیم باشگاهی رژیم صهیونیستی قرار نگرفت، اظهار کرد: محسن باباصفری بازیکن ارزنده و قابل تیم ملی ایران است که در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 توانست کاپیتان تیم ملی ایران باشد.
وی ادامه داد: از روحیات و اخلاقیات ایشان باید گفت که بسیار بازیکن فعال، با انظباط و خوش بیانی است که توانسته بین هندبالی ها جایگاه خاصی را به دست آورد. باباصفری از لحاظ فنی نیز مهره تاثیرگذاری در تیم ملی ایران است .
رییس هیئت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: کاری که باباصفری امروز انجام داده است بسیار قابل تقدیر است. او بازیکن تیم استوا بخاراست. زمانی که این تیم در یک بازی در مسابقات یورو 2018 مقابل یک تیم صهیونیستی به نام مکابی اسراییل قرار گرفت با توجه به عقاید شخصی و ارزش های انقلاب از قرارگیری جلوی این تیم خودداری کرد و در بازی رفت و برگشت بازی نکرد که باعث شد این تیم شکست بخورد و حذف شود.
افتخاری خاطرنشان کرد: مسلما با این حرکت باباصفری، رژیم غاصب صهوینستی به اروپا شناخته خواهد شد و اروپایی ها فهمیدند که یک ایرانی چگونه است، به طور قطع فدراسیون جهانی مشکلات مالی و محرومیتی برای او در نظر خواهد گرفت و او تمام این مشکلات را به جان خرید و امروز هم تجلیل خوبی از او شد که باید از دست اندرکاران آن تشکر کرد.
وی در پاسخ به این سوال که این مسئله وارد شدن سیاست در ورزش است و اگر فدراسیون جهانی این بازیکن را از بازی های ملی محروم کند چه تدبیری فدراسیون باید بیندیشد؟ گفت: باید مسئولان و دست اندرکاران به این بازیکن کمک کنند و تمهیدات مناسبی ببینند تا جایگاه او در حوزه ورزش و ملی صدمه نبیند. مطمئن باشید که وزارت ورزش در این حوزه برنامه ریزی های خوبی را خواهد داشت چرا که این یک بحث ارزشی است و توام با آرمان های نظام جمهوری اسلامی است و باید از ورزشکارانی که از این آرمان پیروی می کنند محافظت شود .
کد خبرنگار: 13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71951/باید-از-ورزشکارانی-که-از-ارزش-های-نظام-پیروی-می-کنند-محافظت-کرد
بستن   چاپ