پیام سپاهان
مطالبات صنفی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان رسیدگی می شود
سه شنبه 1 آبان 1397 - 19:26:37
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: همه مطالبه صنفی دانشجویان این دانشگاه در شورای دانشجویی مطرح و پاسخ مناسب داده می شود.
مصطفی کیانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجتماع روزهای گذشته دانشجویان دانشکده حفاظت و مرمت در محوطه این دانشگاه ، افزود : اعتراض صنفی دانشجویان در مورد رئیس دانشکده حفاظت و مرمت و وضعیت نامناسب خوابگاه های اجاره ای این دانشگاه بود.
وی اظهارداشت : حدود 40 نفر از دانشجویان سال اول و دوم این دانشکده از 2 روز گذشته در محوطه دانشگاه تحصن کردند و سر کلاس حاضر نشدند.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان با بیان این که دانشجویان با شعار 'درخواست ما صنفیه' خواهان رسیدگی مشکلاتشان شدند ، تصریح کرد : روز گذشته نشست 2 ساعته ای را با دانشجویان این دانشکده برای پیگیری مسائل و مشکلات آن ها برگزار و آنان هم خواسته هایشان را مطرح کردند.
کیانی با بیان این که برخی از انتظارات و خواسته های دانشجویان به حق است، یادآور شد : نیمی از دانشجویان از پیگیریهای مسوولان دانشگاه در این زمینه قانع شدند.
وی با اشاره به این که تجمع نیمی از دانشجویان هم در زمینه خوابگاه بود، افزود : اینگونه مسائل در مورد وضعیت تخت ها، کلید و پریز برق، نگهبانی و مسائل جزئی دیگر خوابگاههای اجاره ای همواره در یک ماه اول سال تحصیلی وجود دارد و فقط مربوط به دانشگاه هنر نیست.
دانشگاه هنر اصفهان دارای 2 هزار و 700 دانشجو و 105 عضو هیات علمی در شش دانشکده معماری و شهرسازی، مرمت، هنرهای تجسمی و کاربردی، کارآفرینی و اقتصاد هنر، صنایع دستی و هنر ادیان و تمدنهاست.
7150 /6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71973/مطالبات-صنفی-دانشجویان-دانشگاه-هنر-اصفهان-رسیدگی-می-شود
بستن   چاپ