پیام سپاهان
شفر- ژنرال، تفکر مربیان جذاب لیگ
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 10:02:51 AM
ایسنا
پیام سپاهان- قطار لیگ‌برتر به هفته دهم رسیده است و تیم‌های اصفهانی با تهرانی‌ها به رقابت خواهند پرداخت. اما در مهم‌ترین دیدار هفته زردپوشان اصفهانی به مصاف استقلال تهران خواهند رفت. سپاهانی‌ها این روزها روی نوار پیروزی هستند و به حریفان خود به راحتی باج نمی‌دهند. تیم قلدر قلعه‌نویی در حالی به مصاف شاگردان شفر خواهد رفت که آن‌ها در 3 بازی گذشته خود در لیگ‌برتر به پیروزی دست پیدا کرده‌اند. سپاهانی‌ها اکنون در کیسه خود 20 امتیاز که توسط 5 پیروزی و 4 تساوی اندوخته شده است، در اختیار دارند تا هواداران این تیم را برای پیروزی برابر استقلال امیدوار کنند. پیروزی که در 4 سال گذشته سپاهان نتوانسته به دست بیاورد. آن‌ها آخرین باری که توانسته‌اند استقلال را شکست دهند، قلعه‌نویی سرمربی تیم حریف بود و پس از آن در دوران افول تیم سپاهان دیگر طعم پیروزی را برابر استقلال نچشیده است.

اما در آن سوی میدان استقلال در شرایطی پای به لیگ هجدهم گذاشت که خیلی دیر بسته شد و تعداد زیادی از بازیکنان جدید این تیم بعد از شروع فصل با آبی‌ها قرارداد امضا کرده بودند. آن‌ها با توجه به دیر بسته شدن تیم، در هفته‌های اولیه لیگ ناهماهنگ نشان دادند و اکنون با انجام 9 بازی توانسته‌اند 14 امتیاز به دست بیاورند.

شاگردان شفر، اکنون تا حدودی به هماهنگی مورد نظر شفر دست پیدا کرده‌اند تا نوید یک بازی جذاب را در روز جمعه به مخاطبان بدهند. مربیان هر دو تیم در یک سال گذشته 3 بار با یکدیگر به تقابل پرداخته‌اند که 2 پیروزی را قلعه‌نویی به دست آورده و یک بار هم شفر توانسته او را شکست دهد. این تقابل‌ها در لیگ گذشته و بین استقلال و ذوب‌آهن، تیم قبلی قلعه نویی اتفاق افتاده است و باید دید این سرمربی با تیم جدید خود سپاهان، چه عملکردی را برابر شفر خواهد داشت.

این دیدار متفاوت از سه دیدار فصل گذشته، نبردی حیثتی برای عنوانی است که قلعه نویی و شفر هر دو آن را می‌خواهند. سپاهان در این دیدار نمی‌خواهد از کورس خارج شود و استقلال می‌جنگد تا خود را به یک مدعی جدی و تمام عیار تبدیل کند.

حال باید دید روز جمعه میان این دو تیم چه اتفاقی خواهد افتاد و پیروز این نبرد که به نوعی 6 امتیازی است کدام تیم خواهد بود؟

بازیکن ویژه:

علی کریمی با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و تنها در دوران حرفه‌ای فوتبالش مقطع کوتاهی به فوتبال کرواسی رفت و دوباره به سپاهان بازگشت. اما فصل گذشته شرایط برای او به شکل مناسبی رقم نخورد. با پایان فصل و آمدن ژنرال به این تیم، قلعه‌نویی جلسه‌ای را با کریمی برگزار کرد و از او خواست تا در سپاهان بماند و کاپیتان تیمش باشد. اما کریمی از این تیم جدا شد و به آبی‌پوشان پایتخت پیوست تا جایگزینی برای امید ابراهیمی باشد. کریمی این روزها در ترکیب اصلی شفر جای گرفته است و باید دید تقابل این بازیکن با تیم سابق خود چگونه خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و اللهیار صیادمنش.

سپاهان: پیام نیازمند، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، حسن جعفری، محمد ایران‌پوریان، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/71995/شفر--ژنرال،-تفکر-مربیان-جذاب-لیگ
بستن   چاپ