پیام سپاهان
هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال کشور
هایپر؛ جبران شکست خانگی هفته گذشته/ رعد؛ بهبود جایگاه خود در جدول
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 13:28:54
پیام سپاهان - هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال کشور در حالی روز جمعه برگزار می‌شود که در گروه "الف" تیم هایپر شهر شاهین‌شهر باید به مصاف تیم نام آواران رسالت مازندران برود و در گروه "ب" تیم رعد پدافند اصفهان میزبان تیم مقاومت تهران است.
به گزارش خبرنگار ایسنا_ منطقه اصفهان، تیم هایپر شهر شاهین‌شهر در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور میهمان تیم نام‌آوران رسالت مازندران است. هایپری ها از 6 بازی که انجام داده‌اند 2 برد، 2 تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و با 8 امتیاز در رده چهارم گروه الف قرار گرفته‌اند. همچنین تیم شاهین‌شهر هفته گذشته در یک بازی خانگی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تیم خالص سازان زنجان شد.
در سوی دیگر میدان تیم مازندرانی با یک بازی کمتر نسبت به هایپر با 5 امتیاز در رده هفتم این گروه قرار دارد. همچنین در این گروه تیم‌های شهرداری رشت و نفت امیدیه هر دو با 10 امتیاز و به لطف تفاضل گل، به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند.
دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ دسته اول، وضعیت خوبی ندارد و از 6 بازی که انجام داده است فقط سه امتیاز به دست آورده و در رده هشتم گروه قرار دارد که بازیکنان و کادر فنی تیم برای جبران امتیازهای از دست رفته باید تلاش بیشتری کنند. اما رقیب آن‌ها که یک تیم نظامی هم است وضعیت بهتری نسبت به رعدی‌ها دارد. مقاومت تهران از 6 بازی که انجام داده است 8 امتیاز دارد و در رده پنجم گروه ب قرار دارد و این هفته هم باید در اصفهان بازی کند.
به گزارش ایسنا؛ بازی‌های هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال کشور روز جمعه 4 آبان ساعت 16 به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72023/هایپر؛-جبران-شکست-خانگی-هفته-گذشته--رعد؛-بهبود-جایگاه-خود-در-جدول
بستن   چاپ