پیام سپاهان
دستیار ویژه مهرعلیزاده:
مخالفان از خشکی زاینده‌رود نان می‌آورند
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 17:06:03
پیام سپاهان - دستیار ویژه استاندار اصفهان گفت: متاسفانه خشکی زاینده رود و بی آبی رودخانه برای عده ای نان می آورد، به این دلیل مخالف اجرای طرح احیای زاینده رود هستند.
به گزارش خبرنگار ایسنا، امیرکریمی ظهر امروز (چهارشنبه) در جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با موضوع تشریح طرح‌های هفتگانه احیای حوضه آبریز زاینده‌رود، با بیان اینکه حوضه آبریز زاینده رود به دلیل بی درایتی و عدم تفکر طولانی مدت مظلوم مانده است، اظهار کرد: اگر 10 سال پیش به کمبود آب اصفهان توجه می کردیم، امروز در این شرایط نبودیم.
وی با تاکید بر اینکه روح و روان مردم اصفهان به جاری شدن زاینده رود متصل است، گفت: متاسفانه سهم بزرگی از این اتفاقات به بی توجهی مسئولان گذشته برمی گردد و اگر در سال هایی که در مضیقه آبی نبودیم برنامه داشتیم، امروز وضعیت ما این گونه نبود.
دستیار ویژه استاندار اصفهان با بیان اینکه سد تونل سوم کوهرنگ باید تا سال 93 به اتمام می رسید، افزود: متاسفانه در این سال ها بودجه ای که باید صرف این طرح می شد، در جای دیگری مصرف شد و سد تونل سوم به اتمام نرسید و اکنون نیز مسئولان جواب قانع کننده ای ندارند.
وی با تاکید بر اینکه استاندار اصفهان طی 9 ماه گذشته موضوع آب را سرلوحه کار خود قرار داده است، تصریح کرد: طرح‌های هفتگانه احیای حوضه آبریز زاینده‌رود در ماه ها و روزهای بسیاری بررسی و مطالعه شده است، اما برخی بدون مطالعه طرح، تنها مخالف اجرای آن هستند.
کریمی تصریح کرد: متاسفانه خشکی زاینده رود و بی آبی رودخانه برای عده ای نان می آورد به این دلیل مخالف آن هستند، اما مردم امروز می دانند راه نجات اصفهان چیست و به طور قطع طرح‌های هفتگانه احیای حوضه آبریز زاینده‌رود یادگاری از مهرعلیزاده برای اصفهان خواهد بود.
کد خبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72052/مخالفان-از-خشکی-زاینده‌رود-نان-می‌آورند
بستن   چاپ