پیام سپاهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:
هیئت جودو تشنج چهار سال پیش را ندارد
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 17:06:11
پیام سپاهان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: چهار سال پیش زمان انتخابات رییس هیئت جودو یک تشنجی در هیئت وجود داشت، اما امروز آرامش در هیئت دیده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی امروز (چهارشنبه) در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان اصفهان، اظهار کرد: این هیئت در مسیر رشد گام بر می‌دارد، شاخص‌هایی برای رشد در خصوص همه هیئت‌ها وجود دارد که نسبت به دو سه سال گذشته مد نظر قرار می‌گیرد. شاخص‌هایی از جمله همگانی کردن ورزش مورد نظر، تعداد بیمه شده ورزشی اعزام به مسابقات و... است.
وی ادامه داد: بر این اساس در بین 52 هیئت ورزشی هیئت جودو در رده‌های بالای ارزیابی قرار دارد که این امر حاصل پشتکار شما در این حوزه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مسابقات جاکارتا و مقایسه آن با مسابقات اینچئون، افزود: تعداد ورزشکاران شرکت کننده و همچنین مقام آورها در تمام رشته‌ها رشد 100 درصدی داشته است. اما در بسیاری مواقع ورزشکارانی را داریم که ورودی‌های بازی‌های آسیایی و جهانی را می‌گیرند، اما به دلیل سوء مدیریت نمی‌توانند این موفقیت را در سال بعد تکرار کنند که هیئت‌ها باید حتماً بررسی لازم را در این زمینه داشته باشند.
سلطان حسینی با اشاره به ناراحتی مردم در باخت یزدانی در کشتی و همچنین خوشحالی مردم از بابت صعود پرسپولیس به مسابقات فینال آسیا افزود: ورزش باعث شادی مردم می‌شود، وظیفه ما این است که شکست‌ها را کم کنیم. اگر به ورزش اهمیت داده نشود سلامتی، نشاط و شادابی افراد به مخاطره می‌افتد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به عملکرد خوب هیئت جودو گفت: از عصار زادگان تشکر می‌کنم. وی افراد متخصص را به کار گرفته و چهار سال پیش در زمان انتخابات این هیئت تشنج وجود داشت، اما امروز آرامش را در این هیئت می‌بینیم. در این مجمع یک نفر رأی سفید داد و این می‌تواند هشداری باشد تا بررسی‌هایی صورت بگیرد و فعالیت‌هایی که انجام نشده با یک برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.
سلطان حسینی ادامه داد: روسای هیئت‌ها با توانمندی خودشان در کنار آرامش به هیئت تزریق می‌کنند تا نسل جوان به پویایی به توسعه‌ای برسد.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72058/هیئت-جودو-تشنج-چهار-سال-پیش-را-ندارد
بستن   چاپ