پیام سپاهان
سرمربی پیکان:
بازی ما ضعیف ترین دیدار در لیگ برتر فوتبال بود
پنجشنبه 3 آبان 1397 - 21:36:43
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم پیکان تهران گفت : در دیدار با ذوب آهن اصفهان تیم ما یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در لیگ برتر فوتبال ایران انجام داد.
به گزارش ایرنا، مجید جلالی شامگاه روز پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان تهران در فولادشهر افزود : تیم ما نزدیک به یک ماه بازی نکرده بود و به همین دلیل یکی از ضعیف ترین بازی هایمان را انجام دادیم و نصف بازی ها قبل مان را انجام ندادیم.
وی اظهارداشت : در مقابل تیم خوب ذوب آهن توانستیم از حریف یک امتیاز بگیرم، تیم ما صاحب شخصیت است و مطمئن هسیتم می توانیم تیم بهتری باشیم.
وی ادامه داد : تعطیلی لیگ برتر در طول فصل باید یک بار باشد آن هم نیم فصل ولی این بار سومین است که اتفاق می افتد و تاپایان لیگ برتر یکی دو تا تعطیلی وجود دارد که برای تیم ها مشکل ساز است و باعث می شود کیفیت بازیکنان و راندمان تیم کاهش یابد.
جلالی با بیان این که در مجموع این دیدار با کیفیت بود و ذوب آهن هم بازی خوبی ارائه داد، تصریح کرد : خوشحال هستم از این دیدار امتیاز گرفتیم و خوشحال تر از این که سالهای سال است به این ورزشگاه می آیم و وضعیت رختنکن ها و زمین چمن این ورزشگاه خوب است، باشگاه ذوب آهن در حال پیشرفت است و به آنان تبریک می گویم.
سرمربی تیم پیکان با اشاره به داوری های این دیدار بیان کرد : یک داور نباید زیاد فضای اعتراض به بازیکنان و کادر فنی بدهد در کل داور این دیدار قضاوت خوبی داشت.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در باره بازی حساب شده پیکان اضافه کرد : خیلی طبیعی است وقتی در سرزمین اقتصادی بازی می کنید باید فوتبال تان هم اقتصادی باشد، دو تیمی که در اصفهان هستند جزو تیم های خوب کشور هستند و باید مقابل این تیم ها خیلی حسابگرانه ، تنظیم شده و اقتصادی بازی کرد.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه ذوب آهن با 11 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرارداد و پیکان نیز با 16 امتیاز چهارم است.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72151/بازی-ما-ضعیف-ترین-دیدار-در-لیگ-برتر-فوتبال-بود
بستن   چاپ