پیام سپاهان
محمد قاضی: باشگاه ها به تعهداتشان عمل می کردند، ماندگار می شدم
جمعه 4 آبان 1397 - 00:39:47
پیام سپاهان - مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: اگر باشگاه ها به تعهداتشان عمل می کردند بیشتر در باشگاه ها می ماندم ولی متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند و من در یک تیم ماندگار نشدم. 
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، محمد قاضی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم و رفته رفته بهتر شدیم و در بازی موقعیت های خوبی فراهم کردیم که در پایان نتیجه به تساوی کشیده شد.
وی خاطرنشان کرد: هر تیم تاکتیک خاص خودش را دارد و ما از روی تجربه ای که داشتیم می دانستیم که باید جلوی ذوب آهن عقب بنشینیم و از وسط زمین پرس کردیم که در دو نیمه موفق بودیم.
مهاجم تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که بهترین خاطره ای که با تیم های مختلف داشته اید چه بوده است؟ گفت: 3 سالی که با ذوب آهن بود و توانستیم نایب قهرمان آسیا شویم برایم خیلی خوب بود. اگر باشگاه ها به تعهداتشان عمل می کردند بیشتر در باشگاه ها می ماندم ولی متاسفانه به تعهداتشان عمل نکردند و من در یک تیم ماندگار نشدم. چند تیم پایتخت نشین و شهرستانی بودند که دوست داشتم در آنها بازی کنم اما به علت عدم تعهد به وعده هایی که داده بودند، مجبور شدم از آن باشگاه ها بروم.
کد خبرنگار: 13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72162/محمد-قاضی--باشگاه-ها-به-تعهداتشان-عمل-می-کردند،-ماندگار-می-شدم
بستن   چاپ