پیام سپاهان
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن: روز های خوبی در انتظارمان خواهد
جمعه 4 آبان 1397 - 00:39:47
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت:به شخصه به کائنات اعتقاد دارم و زمانی که می بینم همه کارمان را درست انجام می دهیم و 6 موقعیت گل داریم اما نمی توانیم نیتجه بگیریم که همگی به کائنات باز می گردد که مطمئن هستم روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، زبیر نیکنفس پس از تساوی تیمش مقابل پیکان اظهارکرد: به نظرم بازی خیلی خوبی از لحاظ فوتبالی و فنی بود. نمی دانم چرا فوتبال روی بدش را به ما نشان می دهد و امیدوارم از بازی های بعدی نتیجه مناسب را بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که بین دیگر باشگاه هایی که بودید و ذوب آهن چه تفاوت هایی وجود دارد؟ گفت: 8 سال برای صنعت نفت بازی کردم و همیشه به تیم صنعت نفت و هوادارانش دین دارم، هواداران و شوق و اشتیاقی که در صنعت نفت وجود داشت در ذوب آهن دیده نمی شود، اما از لحاظ ساختار باشگاهی و سخت افزاری ذوب آهن خیلی بهتر است و بازیکن با آرامش می تواند کارش را انجام دهد.
بازیکن تیم فوبال ذوب آهن ادامه داد: به شخصه به کائنات اعتقاد دارم و زمانی که می بینم همه کارمان را درست انجام می دهیم و 6 موقعیت گل داریم اما نمی توانیم نیتجه بگیریم که همگی به کائنات باز می گردد. مطمئن هستم که روزهای خوبی در انتظارمان خواهد بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72163/بازیکن-تیم-فوتبال-ذوب-آهن--روز-های-خوبی-در-انتظارمان-خواهد
بستن   چاپ