پیام سپاهان
1500 دستگاه اتوبوس برای زائران اصفهانی اربعین در نظر گرفته شد
جمعه 4 آبان 1397 - 15:50:22
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت : زائران اربعین حسینی (ع) از این منطقه به وسیله یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به کربلا سفر می کنند.
مهدی خضری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این استان از نظر تامین ناوگان اتوبوسرانی برای جابه جایی زائران کمبودی ندارد، افزود: این اداره کل مسئولیت ساماندهی ناوگان برای انتقال زائران اصفهانی را عهده دار است.
وی با بیان اینکه سفر زمینی اولین گروه زائران اربعین اول آبان ماه آغاز شده است، گفت: نزدیک ترین مرز به اصفهان مهران است و اغلب زائران اصفهانی از این مرز به کربلا و نجف سفر می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت ‌های اربعین از 21 مهرماه آغاز شده است،افزود : بازرسان نظارت کافی بر شرکت های حمل و نقل را در زمان پیش فروش بلیت ها دارند.
وی همچنین از طرح ویژه کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان اصفهان برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمیته ایمن سازی نقاط حادثه خیز، استقرار ایستگاه های امنیت سلامت در مسیر زوار و تامین امنیت راه ها را برعهده دارد.
رئیس انجمن صنفی شرکت های مسافربری اصفهان نیز در خصوص افزایش قیمت بلیت اتوبوس ویژه اربعین گفت: پیش فروش بلیت ویژه اربعین و سرویس دهی به زائران از21 مهرماه آغاز شد اما نرخ بلیت اول آبان افزایش پیدا کرده است.
امیرحسین سیامکی ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس وی آی پی ویژه اربعین حسینی یک میلیون و 200 هزار ریال، اتوبوس 32 نفره 950 هزار ریال و اتوبوس چهار صندلی 40 نفره معمولی 750 هزار ریال تعیین شده است.
سال گذشته 112 هزار نفر از مردم استان اصفهان با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند.
9913/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/72183/1500-دستگاه-اتوبوس-برای-زائران-اصفهانی-اربعین-در-نظر-گرفته-شد
بستن   چاپ