پیام سپاهان
داستان عاشقانه؛ تا نیم فصل نایب قهرمان
شنبه 5 آبان 1397 - 10:26:16 AM
ایسنا
پیام سپاهان- تیم سپید رود تهران که از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان به باشگاه نامی نو در اصفهان واگذار شد علی رغم مشکلاتی که داشت با 5 امتیاز کم تر نسبت به تیم ملی حفاری اهواز 25 امتیازی شد و نایب قهرمانی نیم فصل فوتسال بانوان را به خود اختصاص داد.

نامی نو از نگاه آمار

8 برد، یک تساوی و یک شکست در نیم فصل نتایجی است که نامی نو به دست آورد تا در جدول هیچ عدد صفری مقابل برد، تساوی و شکست نداشته باشد. همچنین 59 گل زده توسط بازیکنان این تیم خبر از داشتن بهترین خط حمله و فقط 15 گل خورده نیز آن ها را در رده دومین خط دفاعی لیگ قرار می دهد.

بزرگ ترین ضعف؛ فرصت سوزی

شاید تصور این که یک تیم با وجود داشتن بهترین خط حمله در لیگ در هربازی فرصت های زیادی را هم از دست بدهد، دور از ذهن است. نامی نو فرصت سوزی زیادی را در بازی هفته نهم این تیم در برابر پویندگان فجر شیراز داشت که دو امتیاز مهم را از دست دادند. قطعا هر مربی به مسائل تیم خود آگاهی بیشتری دارد و شهناز یاری نیز این مسئله را به خوبی می داند و برای حل آن در نیم فصل دوم برنامه خواهد داشت تا به راحتی امتیاز از دست ندهند.

تک گل هایی که کیلین شیت هارا به باد داد

حتی اگر لقب عقاب آسیا را هم به یک دروازه بان بدهند، هدف اصلی آن دروازه بان در یک مسابقه پیروزی و کسب سه امتیاز برای تیمش است. اما فرزانه توسلی در 10 بازی که در نیم فصل انجام داد در سه بازی بیش از یک گل و در شش بازی یک گل دریافت کرد و فقط یک بازی را توانست کیلین شیت کند که سنگربان اول تیم ملی با وجود این که تا اینجا در لیگ کمترین گل را دریافت کرده است اگر اندکی هماهنگی بیشتر با مدافعین داشته باشد رکورد بی نظیری را می تواند در پایان فصل از خود برجای بگذارد.

شیربیگی، مقیمی؛ تمام کنندگان

خانم گل آسیا اکنون با 16 گل در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد و نیم نگاهی به خانم گلی در لیگ برتر ایران را نیز دارد. نسترن مقیمی دیگر بازیکن تیم نامی نو با 12 گل زده به کمک سارا شیر بیگی و تیم رفته است تا این دو حدود 50 درصد گل های نامی نو را در نیم فصل به ثمر رسانده باشند.

عشق یا معیشت؛ صبر تا چه زمان؟

این مسئله که بانوان ورزشکار در کشور برای عشق مسابقه می دهند یا برای معیشت این قدر گفته شده است که می توان عنوان کلیشه را برای آن گذاشت که در هر ورزشی هم می توان به وضوح دید. امسال هم با وجود تغییر مالک باشگاه سپیدرود حمایتی از تیم بانوان صورت نگرفت تا باز هم خود ورزشکاران راضی شوند و با کاهش 30 درصدی قراردادهای خود به اصفهان کوچ کنند. اما ورزشکاران کشور تا چه زمانی صبر دارند را باید نشست و نظاره کرد...

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73173/داستان-عاشقانه؛-تا-نیم-فصل-نایب-قهرمان
بستن   چاپ