پیام سپاهان
مهمترین رویدادهای خبری ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت
شنبه 5 آبان 1397 - 15:48:11
پیام سپاهان - اصفهان- انتخاب رئیس جدید هیات وزنه برداری اصفهان، توجه فدراسیون به حضور بانوان در رشته وزنه برداری، دیدار ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران به تساوی انجامید و شکست ذوب آهن در هفته نخست سوپرلیگ بسکتبال از مهمترین اخبار ورزشی استان اصفهان در هفته گذشته بود.
به گزارش ایرنا، حمیدرضا فدوی روز شنبه با کسب 10 رای از مجموع 17 رای ماخوده مجمع انتخابات هیات وزنه برداری اصفهان به عنوان رئیس جدید این هیات در استان انتخاب شد.
مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان امروز برای انتخاب رئیس جدید با حضور علی مردای رئیس فدراسیون و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.
در این مجمع 12 نفر برای بدست آوردن ریاست هیات وزنه برداری استان اصفهان کاندیدا شدند که در نهایت حمیدرضا فدوی با کسب 10رای از مجموع 17 رای اخذ شده برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری استان انتحاب شد.
** توجه فدراسیون به حضور بانوان در رشته وزنه برداری جدی است
اصفهان - رئیس فدراسیون وزنه‌ برداری گفت: این فدراسیون به ورزش بانوان توجه ویژه دارد و به این بخش ورود جدی پیدا کرده است.
علی مرادی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه‌برداری اصفهان در سرای ورزشکاران استان افزود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز حمایت های خوبی در این زمینه کرده اند.
وی افزود: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با هدف گسترش این رشته در کشور و کسب افتخارات بین‌المللی و ملی، هم اکنون در استان تهران در حال برگزاری است.
وی ابراز امیدواری کرد که هیات استان ها بخصوص اصفهان به این بخش ورود پیدا کنند.
** دو هاکی باز سمیرمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
محمد مهدی دشتی و پژمان اسدی از ورزشکاران رشته هاکی شهرستان سمیرم به تمرینات تیم ملی دعوت شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان سمیرم روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این دو بازیکن هاکی پنجم آبان در تمرینات تیم ملی هاکی در ورزشگاه پنجم مرداد شهر اراک حضور می یابند و در صورت انتخاب به مسابقات بین المللی روسیه اعزام خواهند شد.
سید محمدرضا فلسفی افزود: بیست و چهارمین دوره مسابقات جام بین المللی هاکی اواسط آذر امسال در روسیه برگزار می شود.
وی گفت : تیم هاکی سمیرم شهریور ماه امسال بعنوان نماینده استان اصفهان درجشنواره کشوری فرهنگی، ورزشی مستعدان هاکی بخش مردان منطقه یک کشوری عنوان نخست را کسب کرد.
** رئیس هیات جودو اصفهان ابقا شد
حمید عصارزادگان در انتخابات مجمع هیات جودو استان اصفهان به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ابقا شد.
انتخابات هیات جودو روز چهارشنبه در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
در این مجمع، حمید عصارزادگان تنها نامزد حاضر توانست با کسب 18 رای موافق و یک رای سفید ، ریاست هیات جودو استان اصفهان را برای یک دوره چهار ساله به دست آورد.
عصارزادگان پیش از این نیز رئیس هیات جودو استان اصفهان بود.
** تکمیل خانه جوان تیران نیازمند اعتبار است
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: تکمیل و بهره برداری خانه جوان این شهرستان نیازمند تخصیص اعتبار ملی است.
مهدی مرادی در گفت و گو با ایرنا افزود : برای احداث خانه جوان زمینی با 500 مترمربع زیربنا با کاربری فرهنگی به این اداره واگذار و عملیات اجرایی آن با استفاده از امکانات شهرستان آغاز شده است.
وی اظهارداشت : با توجه به این که اعتبار احداث این خانه در بودجه سال 97 پیش بینی نشده نیاز به اختصاص اعتبار در سال آینده است که باید برای محقق شدن آن تلاش بیشتر شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، احداث این مجموعه فرهنگی و اجتماعی را برای رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: با بهره برداری این مجموعه فرهنگی سازمان های مردم نهاد و تشکل های فرهنگی جوانان به به آسانی و بدون دغدغه مکانی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی می پردازند.
** جایگاه فوتبال ذوب آهن باید بالاتر از وضع موجود باشد
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن با وجود بازی های خوبی که ارائه می دهد باید جایگاهش در جدول لیگ برتر فوتبال ایران بالاتر از این چیزی است که باید باشد.
هم اکنون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 10 امتیاز از 9 بازی در رده نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
امید نمازی عصر روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم پیکان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهارداشت: این بازی همانند سایر بازی های لیگ حساسیت خودش را دارد و ما با تیمی بازی داریم که در جدول بالاتر از ما قرار دارد.
وی افزود : مهم کسب هر سه امتیاز بازی است چون پیروزی در این دیدار می تواند از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به تیم ما بکند.
نمازی گفت : پیکان تیمی است که نشان داده می تواند با شرایط سخت کنار بیاید و نتایج دلخواهش را گرفته است.
وی با بیان این که این تیم با همین تفکر به اصفهان آمده است ، خاطرنشان کرد : تیم ما نیز ما هم دست و پا شکسته نیست و برای پیروزی در این دیدار همه تلاش خود را خواهد کرد.
** تلاش کردیم تیم پیکان در شرایط مسابقه باشد
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت : تیم ما نزدیک به یک ماه است بازی نکرده و سعی کردیم شرایطی را مهیا کنیم که بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم.
مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان افزود : در این مدت سعی کردیم تمهیداتی داشته باشیم تیم شرایط مسابقه باشد، فکر می کنم خوب عمل کردیم.
وی اظهارداشت : دیدار فردای ما با ذوب آهن ادعایم را اثبات می کند و مطمئن هستم بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد چون در مقابل یک تیم خوب از ایران بازی داریم.
سرمربی تیم پیکان تصریح کرد : بازی های تیم ذوب آهن را بررسی کردیم و این تیم در پست های مختلف خیلی خوب کار می کند و فکر می کنم دیدار فردای ما با این تیم به طور حتم بازی خوب و با کیفیتی خواهد شد.
** دیدار ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران به تساوی انجامید
تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر یک بر یک مساوی شدند.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برترفوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار تیم ذوب اهن اصفهان حملاتی را بر روی دروازه تیم پیکان برنامه ریزی کرد که بازیکنان این تیم در ارسال ضربات نهایی بی دقت بودند و نتواستند گلی به ثمر برسانند.
بعد از گل تساوی ذوب آهن ، تیم میهمان در دقیقه 75 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بی هدف از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت. در ادامه بازی ضربه پای زیبای محسن مسلمان در دقیقه 80 از پشت محوطه تیم پیکان به تیرک دروازه برخورد کرد تایک موقعیت خوب برای ذوب آهن با بدشانسی از بین برود.
تلاش هر دو تیم برای گلزنی بی نتیجه بود و در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
** حاشیه های دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با حاشیه هایی همراه بود.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
حدود 300 هوادار ذوب آهن این دیدار را از نزدیک در ورزشگاه فولاد شهر نظاره گر بودند.
صندلی های خالی از هوادار باشگاه ذوب آهن در این دیدار بیش از هر چیزی در ورزشگاه نمایان بود.
همه عکاسان خبری در این دیدار از پشت دروازه ذوب آهن این دیدار را عکس برداری می کردند.
مجید جلالی و امید نمازی سرمربیان دو تیم پیکان و ذوب آهن این دیدار را به صورت ایستاده تماشا و تیم خود را هدایت می کردند.
رضا حبیب زاده بازیکن ذوب آهن اصفهان که در دیدار با استقلال در هفته های ابتدایی لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود در این دیدار به میدان رفت.
در این دیدار سرو صدایی از تماشاگران نبود و بیشتر سکوت بر ورزشگاه حاکم بود.
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با هیجان بالایی این دیدار را از جایگاه ویژه تماشاگر بود.
حملات تیم ذوب آهن در پایان دیدار بر روی دروازه حریف دو چندان شد که بی نتیجه به پایان رسید.
** بازی ما ضعیف ترین دیدار در لیگ برتر فوتبال بود
سرمربی تیم پیکان تهران گفت : در دیدار با ذوب آهن اصفهان تیم ما یکی از ضعیف ترین بازی های خود را در لیگ برتر فوتبال ایران انجام داد.
مجید جلالی شامگاه روز پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان تهران در فولادشهر افزود : تیم ما نزدیک به یک ماه بازی نکرده بود و به همین دلیل یکی از ضعیف ترین بازی هایمان را انجام دادیم و نصف بازی ها قبل مان را انجام ندادیم.
وی اظهارداشت : در مقابل تیم خوب ذوب آهن توانستیم از حریف یک امتیاز بگیرم، تیم ما صاحب شخصیت است و مطمئن هسیتم می توانیم تیم بهتری باشیم.
سرمربی تیم پیکان تهران ادامه داد : تعطیلی لیگ برتر در طول فصل باید یک بار باشد آن هم نیم فصل ولی این بار سومین است که اتفاق می افتد و تاپایان لیگ برتر یکی دو تا تعطیلی وجود دارد که برای تیم ها مشکل ساز است و باعث می شود کیفیت بازیکنان و راندمان تیم کاهش یابد.
** ذوب آهن در هفته نخست سوپرلیگ بسکتبال شکست خورد
تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان شامگاه روز پنجشنبه در نخستین هفته سوپرلیگ باشگاه های کشور برابر تیم پالایش نفت آبادان شکست خورد.
ذوب آهنی ها در این دیدار خانگی که از ساعت 17 امروز در سالن شادروان رهنما ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شد نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره ببرند و بازی را 55 بر 71 واگذار کردند.
ایمان زندی، محمدرضا اکبری، عماد سلمانی، محمد شهریان نسل، محمدرضا بهرام زاد، مجتبی رجمایی، سیامک ترابی خواه، مهدی اسماعیلی، سالار منجی، رسول سلطانیان، فرهاد صبوری و امیرحسین علی یاری به سر مربیگری فرزاد کوهیان اعضای تیم میزبان در این مسابقه بودند.
** تیم ما مقابل پیکان تهران سراسر حمله کرد
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت : تیم ما در دیدار با پیکان تهران یکطرفه و سراسر حمله کرد و به سمت دروازه حریف هجوم می آورد.
به گزارش ایرنا، امید نمازی شامگاه روز پنجشنبه بعد از تساوی با تیم فوتبال پیکان در نشست خبری افزود : به جای سه امتیاز این دیدار یک امتیاز آن را گرفتیم و زیاد خوب نبوده است.
وی اظهارداشت : در این دیدار توپ به تیرک برخورد کرد و گل زدیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم و بهتر از حریف بازی کردیم.
نمازی خاطرنشان کرد : ما موقعیت هایمان را گل نمی کنیم که نتیجه نمی گیریم و این مشکل تیم ما بر طرف می شود.
وی با بیان این که تیم پیکان چهارم جدول است و تیم ذوب آهن امروز خیلی از آنها بهتر بود، گفت: ما در نیمه اول چهار موقعیت صدر صد داشتیم ولی متاسفانه گل نشد.
9913/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73197/مهمترین-رویدادهای-خبری-ورزشی-اصفهان-در-هفته-ای-که-گذشت
بستن   چاپ