پیام سپاهان
سردار شیروانیان:
باباصفری با خدا معامله کرد، حاج صفی و شجاعی با دنیا
شنبه 5 آبان 1397 - 15:48:43
پیام سپاهان - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: محسن باباصفری با بازی نکردن در مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی شخصیت خودش را نشان داد، اما شاید حاج صفی و شجاعی درگیر مسائل ظاهری و دنیوی بودند و می‌ترسیدند که رسانه‌های خارجی تحقیرشان کند.
سردار مجتبی شیروانیان درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در حاشیه مراسم تجلیل از محسن باباصفری که در برابر تیمی از رژیم صهیونیستی بازی نکرد،اظهارکرد: درآستانه اربعین حسینی یک حماسه دیگر در شهر شهید پرور اصفهان به وجود آمد و محسن باباصفری-بازیکن ملی‌پوش هندبال حاضر نشد با نماینده غاصب رژیم صهیونیستی بازی کند که این افتخار معنوی را به افتخارات دنیوی ترجیح داد.
وی افزود: کسانی هستند که به نحوی همانند شهدای حرم از حریم نظام وآرمان‌های این کشور دفاع می‌کنند و جا دارد تا برنامه‌های تشویقی مناسبی برای چنین قهرمان‌هایی در نظر بگیریم تا روحیه آن‌ها بالا برود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: با توجه به صحبت‌های رهبری که 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت،امیدوارم این‌گونه حرکت‌ها و به رسمیت نشناختن صهیونیست‌ها توسط ورزشکاران کشورمان به این شکل ادامه داشته باشد تا هرچه زودتر این رژیم ستمگر نابود شود.
شیروانیان خاطرنشان کرد: همانند محسن باباصفری در رشته‌ها و تیم‌های مختلف زیاد داریم و کسانی در گذشته این افتخارات را داشته‌اند که باید برای جوانان این مرز و بوم الگو شوند. ورزشکاران باید به امام علی(ع) اقتدا کنند چرا که ایشان یار و یاور مظلومان بوده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که تأثیر رسانه‌های خارج از کشوردراین زمینه تا چه میزانی می‌تواند وجهه ورزشکاران ما را در دنیا خراب کند، گفت: رسانه‌های وابسته به رژیم‌های استبدادی، یاوه‌گویی زیادی دارند و این رسانه‌ها وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند. اگر می خواستیم از تحقیرها و صحبت‌های رسانه‌های وابسته خارج از کشور ناراحت شویم نباید چهل سال پیش انقلاب می‌کردیم.
شیروانیان افزود: جوانان امروز دوران انقلاب و جنگ نبودند، اما خیلی خوب دارند راه شهدا را ادامه می‌دهند. در گذشته شهدای ما داخل سنگرها با استکبار جهانی مبارزه می‌کردند و امروز جوانان کشور با چنین حرکت‌هایی به مقابله با استکبار جهانی می‌روند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در مورد احسان حاج صفی و مسعود شجاعی دو بازیکنی که در یک دیدار باشگاهی مقابل صهیونیست‌ها بازی کردند، افزود: آن دو بازیکن فوتبال حد و اندازه و شخصیت خودشان را نشان دادند و محسن باباصفری نیز شخصیت خودش را نشان داد، شاید حاج صفی و شجاعی درگیر مسائل ظاهری و دنیوی بودند و می‌ترسیدند که رسانه‌های خارجی تحقیرشان کند، بابا صفری با خداوند معامله کرد و آن‌ها با امیال دنیوی معامله کردند که این دو موضوع قابل مقایسه نیست. روزی که می‌خواهیم از جزای آخرت بهره ببریم معلوم می‌شود که چه کسی برنده و چه کسی بازنده است.
کد خبرنگار: 13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73207/باباصفری-با-خدا-معامله-کرد،-حاج-صفی-و-شجاعی-با-دنیا
بستن   چاپ