پیام سپاهان
معین: پدافند غیر عامل را جدی بگیریم
یکشنبه 6 آبان 1397 - 9:47:08 AM
ایسنا
پیام سپاهان- فتح الله معین صبح امروز (یک‌شنبه) در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر اصفهان اظهار کرد: تمدن‌های بسیاری را سراغ داریم که در طول تاریخ فراموش شده و از میان رفته‌اند اما ایران هزاران سال پابرجا باقی مانده است.

وی ادامه داد: کمتر کشوری را سراغ داریم که دانش‌آموزان آن می‌توانند متون هزاران سال پیش را بخوانند و این نشان از پایمردی و توانمندی ایرانیان در سایه یک ایدئولوژی است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالگرد شهادت حسین فهمیده افزود: بی شک چنین حماسه‌هایی ناشی از اعتقاد مردم ایران به حماسه عاشورا و امام حسین (ع) است که در آستانه آیین اربعین آن امام بزرگوار نیز قرار داریم.

معین با اشاره به روز پدافند غیر عامل گفت: اگر تلاش کنیم استانداردهای پدافند غیر عامل را در ساختمان سازی و فضاهای شهری داشته باشیم در مواقع حساس می‌توانیم با کمترین هزینه این مشکلات را مرتفع کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در ایران رخ داده است باید به مسائل پدافند غیر عامل توجه بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: در حال آماده شدن برای تدوین بودجه سال 1398 هستیم و از همه مردم شهر اصفهان درخواست دارم اگر نظری درباره بودجه سال آتی دارند با شورای اسلامی شهر اصفهان در میان بگذارند. شورا به طور جدی آماده دریافت نظرات مردم است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ممکن است مشکلاتی در محلات وجود داشته باشد که از دید برنامه ریزان دور مانده باشد، اما با توجه به وسعت اصفهان نیاز است که خود شهروندان شورا را از ارشادهای خود بهره‌مند کنند. شورای پنجم در تلاش است با همکاری آحاد مردم برنامه‌ای مناسب و کارا تدوین کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73266/معین--پدافند-غیر-عامل-را-جدی-بگیریم
بستن   چاپ