پیام سپاهان
کوهیان:
ذو‌ب‌آهن را به شرایط گذشته خواهیم رساند
يکشنبه 6 آبان 1397 - 10:13:59
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن می‌گوید: با توجه به اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن افتاده است تمام تلاشمان‌را خواهیم کرد تا روز به روز بهتر شویم و انشاالله ذوب‌آهن به شرایط قبلی خود بازگردد.
فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-اصفهان، در رابطه با اولین بازی تیمش برابر پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بازی اول ما بود بچه ها تلاش زیادی کردند و خوب کار کردند، اما به دلیل اینکه اولین دیدار ما بود، هماهنگی مناسبی نداشتیم و ضربه خوردیم.
وی ادامه داد: در مجموع هشت روز تمرین برای دیدار با تیم پالایش فرصت داشتیم و این تعداد جهت شرکت در سوپر لیگ کم است.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره قرارداد بستن بازیکنان گفت: بازیکنان از هرکدام از یک سمت آمده‌اند و با سبکی که در حال کار کردن هستیم آشنا نیستند‌.
وی در رابطه با دیر بسته شدن تیمش و اینکه آیا خواسته‌هایش برآورده شده است یا خیر، اظهار کرد: با توجه به اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن افتاده است تمام تلاشمان‌را خواهیم کرد تا روز به روز بهتر شویم و انشاالله ذوب‌آهن به شرایط قبلی خود بازگردد.
کوهیان در رابطه با بازی فیزیکی تیمش برابر پالایش خاطر نشان کرد: بچه‌ها اکنون آماده نیستند و یک سری تمرینات بیشتری نسبت به بقیه داشته‌اند، ولی بازیکنان تیم مقابل شش ماه در اردو بودند و برخی از آن‌ها حتی در اردوی تیم‌ملی بودند.
وی درباره عملکرد تیم پالایش نیز گفت: باتوجه به نکاتی که گفتم بازیکنان‌شان آماده بودند و عقیده دارم کادرفنی و بازیکنان‌شان مجموعا خوب عمل کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73281/ذو‌ب‌آهن-را-به-شرایط-گذشته-خواهیم-رساند
بستن   چاپ