پیام سپاهان
کمیسیون ماده 91 شورای شهر اصفهان تشکیل شد
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:36
پیام سپاهان - کمیسیون ماده 91 آیین نامه داخلی شورای شهر اصفهان با 9 نفر عضو برای بررسی آیین نامه داخلی شورا تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، صبح امروز (یک‌شنبه) در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر کمیسیون ماده 91 آیین نامه داخلی شورای شهر اصفهان با 9 عضو تشکیل شد.
اعضای این کمیسیون شامل فتح الله معین، علیرضا نصر اصفهانی، کوروش محمدی، کوروش خسروی، نصیر ملت، امیراحمد زندآور، فریده روشن، شیرین طغیانی و عباسعلی جوادی می‌شوند.
مطابق با ماده 91 آیین‌نامه داخلی شوراهای شهر، هر یک سال، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی و اصلاح آیین‌نامه داخلی شورا تشکیل می‌شود که پنج عضو داشته و اعضای آن مستقیماً در شورا انتخاب خواهند شد. این کمیسیون پیشنهادات واصله و نقطه‌ نظرات اعضای خود را به صورت طرح اصلاح آیین‌نامه به شورا گزارش می‌کند.
تبصره نخست این آیین نامه می‌گوید "گزارش کمیسیون ویژه آیین‌نامه مقدم بر دیگر دستورات جلسه شورا است و بلافاصله باید در دستور قرار گیرد. همچنین در تبصره دوم ذکر شده است این کمیسیون وظیفه تدوین آیین نامه انضباطی اعضای شورا را نیز عهده دار می‌باشد".
در هفته‌های گذشته اختلاف نظری میان اعضای شورای شهر درباره تشکیل این کمیسیون رخ داده بود که مهدی مقدری- عضو شورا، انتقاداتی را به شورای شهر وارد کرده بود.
در رای‌گیری امروز، یک نفر برگه رای‌گیری را سفید تحویل داد.
کد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73306/کمیسیون-ماده-91-شورای-شهر-اصفهان-تشکیل-شد
بستن   چاپ