پیام سپاهان
معاون راهداری اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد:
اجرای طرح راه ایمن در محور دلیجان- اصفهان
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:38
پیام سپاهان - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای طرح راه ایمن در محور دلیجان- اصفهان به عنوان یکی از راه‌های اولویت‌دار استان اصفهان خبر داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، فرزاد دادخواه در این خصوص، اظهار کرد: رفع کلیه نواقص احتمالی علائم اعم از خط‌کشی و...، ساماندهی ترافیکی محور با تکمیل شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی و سایر اقدامات موردنیاز به تناسب اعتبارات برای ارتقا سطح ایمنی راه‌های استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در این راستا مطالعه چهار هزار کیلومتر از راه‌های استان توسط مشاور ذی‌صلاح در سطح راه‌های شریانی استان اصفهان به اتمام رسید.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: محور دلیجان- اصفهان حدفاصل سه‌راهی موته تا اصفهان نخستین مسیری است که در برنامه طرح ایمن‌سازی در سال جاری اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار نیز برگزار شده است و به احتمال زیاد تا پایان سال این محور به صورت کامل ایمن خواهد شد.
دادخواه با اشاره به انتخاب یک آزادراه خصوصی برای اجرای این طرح، گفت: انجام طرح مطالعاتی آزادراه کاشان- اصفهان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی از همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط مانند پلیس‌راه و ... برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقا ایمنی راه‌های استان اصفهان و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تأکید کرد: بر اساس آمار و اطلاعات گزارش شده، بیشترین دلایل حوادث جاده‌ای ناشی از عوامل انسانی است.
وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای حذف حداکثری سایر عوامل مؤثر بر تصادفات بسیار مصمم است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73308/اجرای-طرح-راه-ایمن-در-محور-دلیجان--اصفهان
بستن   چاپ