پیام سپاهان
دانشگاه صنعتی اصفهان در جایگاه نخست مسابقات متالوگرافی ایران
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:40
پیام سپاهان - دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان موفق به کسب عنوان نخست متالوگرافی و رتبه سوم بخش الکتروشیمی سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی کشورشدند.
دارنده رتبه نخست مسابقات سراسری متالوگرافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تیم تکنیکوگرافی از دانشگاه صنعتی اصفهان در بخش متالوگرافی مقام نخست، دانشگاه تبریز در جایگاه دوم و دانشگاه صنعتی شریف عنوان سوم را کسب کردند .
محمد پرهام دبیر ادامه داد: سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دو بخش متالوگرافی و الکتروشیمی برگزار شد، بیش از 50 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت کردند که در نهایت 22 تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: در مرحله نهایی این مسابقات 11 تیم در بخش متالوگرافی و 11تیم در بخش الکتروشیمی شرکت داشتند.
این دانشجو متالوژی با اشاره به شرکت کنندگان این مسابقات، تصریح کرد: شرکت کنندگان این مسابقات از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، ارومیه، صنعتی اصفهان، صنعتی شاهرود، مالک اشتر، تبریز و شهرکرد بودند.
وی اضافه کرد: در بخش الکتروشیمی نیز دانشگاه تبریز مقام نخست، دانشگاه صنعتی شریف رتبه دوم و تیم وولکان از دانشگاه صنعتی اصفهان مقام سوم را کسب کردند.
دبیر گفت: سال گذشته این مسابقات در دانشگاه تبریز برگزار شد و در آن دوره دانشگاه صنعتی اصفهان مقام سوم را به دست آورد.
به گزارش ایسنا، در بخش متالوگرافی، تیم "تکنیکوگرافی" از دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از سینا برزگر، محمدپرهام دبیر و مهتاب میرعباسی و در بخش الکتروشیمی، نیز تیم "وولکان" متشکل از محمدامین آناهید و پژمان حاجی پور موفق به کسب عناوین برتر سومین دوره رقابت‌های سراسری متالوگرافی کشور شدند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73309/دانشگاه-صنعتی-اصفهان-در-جایگاه-نخست-مسابقات-متالوگرافی-ایران
بستن   چاپ