پیام سپاهان
در جام جهانی 2018 ووشو-چین
الهه هم طلایی شد/ 4 طلای سانداکاران در روز دوم جام‌جهانی ووشو
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:47
پیام سپاهان - چهار ووشوکار ایران در جریان دومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی ووشو(ساندا) با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا دست یافتند.
به گزارش ایسنا، دومین روز از رقابت‌های جام‌جهانی ووشو (ساندا)از صبح امروز یکشنبه ششم آبان ماه 1397 در حال پیگیری است که در رقابت‌های نوبت صبح روز دوم سانداکاران ایران به چهار مدال طلا دست یافتند.
نتایج بدست آمده در رقابت‌های نوبت صبح امروز به قرار زیر است:
در وزن 52- کیلوگرم بانوان، الهه منصوریان که روز گذشته برابر «ادینا پرادو» از برزیل به برتری دست یافته بود در دومین مبارزه به مصاف «یاسمین سیدی» از الجزایر رفت و در همان راند نخست با امتیاز عالی حریف را شکست داد و مدال طلا گرفت.
در وزن 75- کیلوگرم بانوان نیز، فریناز نذیری در فینال برابر «سارا محمد» دارنده مدال برنز جهان از مصر برنده شد و به مدال طلا رسید. نذیری روز گذشت نیز، حریفی از روسیه را مغلوب کرد.
اما در بخش مردان و در وزن 70- کیلوگرم، محسن محمدسیفی ملی پوش طلایی ایران برابر «آیمان جلال» از مصر پیروز شد و مدال طلا را برگردن آویخت. سیفی روز گذشته نیز «عبدالهادی بوعبید» از الجزایر را شکست داد.
اما در وزن 90- کیلوگرم مردان، میلاد عارفی مقام برابر «عمر محمود» از مصر به برتری رسید تا چهارمین طلای ایران در روز دوم را دشت کند. او پیش از این «راجیندر سینگ» از هند را مغلوب کرد.
همچنین در وزن 75- کیلوگرم‌مردان، یوسف صبری در نخستین مبارزه خود برابر «گابریل الای بو» از لبنان به پیروزی رسید تا عصر امروز برای رسیدن به مدال طلا روی سکوی مبارزات برود.
به این ترتیب یوسف صبری، معین تقوی و حمیدرضا قلی‌پور سه سانداکار ایران هستند که برای برگزاری دومین مبارزه خود، عصر امروز (یکشنبه) به روی سکو می‌روند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73314/الهه-هم-طلایی-شد--4-طلای-سانداکاران-در-روز-دوم-جام‌جهانی-ووشو
بستن   چاپ