پیام سپاهان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان خبر داد:
استقرار اکیپ های حمل و نقل جاده ای اصفهان در 3 مرز کشور
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:48
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: اکیپ های حمل و نقل جاده ای اصفهان در 3 مرز؛ مهران، شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین مستقر هستند.

مهدی خضری در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارتباط با اقدامات صوردت گرفته برای بازگشت مسافران اربعین اظهار داشت: در حوزه راهداری و ایمن سازی ناوگان عمومی اقداماتی صورت گرفته تا مسافران اربعین حین بازگشت از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.
وی ادامه داد: امسال با توجه به اینکه پیش فروش بلیط ها را از 20 مهر ماه شروع کردیم مسافران برای بازگشت برنامه ریزی بهتری انجام دادند و تا کنون مشکلی برای زائران پیش نیامده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه اگر زائران از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند باعث کاهش تصادفات می شود، افزود: مسئولین تا کنون بارها از مسافران خواسته اند که از وسایل نقلیه شخصی برای رفت و آمد استفاده نکنند چراکه به دلیل حضور زائران در راهپیمایی و خستگی راه، استفاده از وسایل نقلیه شخصی خطراتی را به همراه دارد.
وی گفت: اکیپ های حمل و نقل جاده ای از هفته پیش در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه مستقر شده اند تا اگر مشکلی برای زائران پیش آمد، رفع کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73316/استقرار-اکیپ-های-حمل-و-نقل-جاده-ای-اصفهان-در-3-مرز-کشور
بستن   چاپ