پیام سپاهان
رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد:
درخواست شورا از مردم اصفهان برای ارائه پیشنهادات بودجه ای شهر
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:49
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بدنبال تصویب بودجه سال 98 شهر اصفهان در شورا از مردم می خواهیم که هر گونه نقطه نظری که در ارتباط با تدوین بهتر بودجه دارند،‌ به شورا ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ فتح الله معین صبح یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی اصفهان اظهار داشت: فصل بودجه ریزی در شهرداری آغاز شده است و در حال تدوین بودجه سال آینده برای شهرداری هستیم.
وی بیان داشت: شهروندان می توانند هر نقطه نظری که در حوزه نحوه درآمدها و ضرورت ها در انجام هزینه در شهر دارند از طریق درگاه های مختلف در شهرداری و شورای شهر به دست ما برسانند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد: امکان دارد که نیازهایی در محلات باشد که از چشم برنامه‌ریزان دورمانده باشد، در این موارد شهروندان باید این موضوع را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: ارائه خدمات بهتر به مردم و افزایش کیفیت زندگی در اصفهان از اهداف اصلی شورای شهر اصفهان است و امیدواریم با همکاری آحاد مردم برنامه و بودجه سال 98 برنامه‌ای مناسب‌تر و کاراتر برای شهر و مردم اصفهان باشد.
معین همچنین در ارتباط با اهمیت پدافند غیر عامل در مواقع بحرانی و حادثه خیز، گفت: با توجه به اینکه هیچ گاه حادثه قابل پیش بینی نیست و همواره باید آماده باشیم بنابراین لازم است که در پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای شهری به پدافند غیرعامل توجه ویژه ای شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73319/درخواست-شورا-از-مردم-اصفهان-برای-ارائه-پیشنهادات-بودجه-ای-شهر
بستن   چاپ