پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
آب منطقه‌ای نمی تواند به تنهایی مسئول مدیریت آب اصفهان باشد
يکشنبه 6 آبان 1397 - 13:55:50
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت کردن آب در شرایط خشکسالی به تنهایی از عهده شرکت آب منطقه ای بر نمی آید و نیاز به یک بسته همه جانبه بزرگ دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ،‌ منصور شیشه فروش پیش از ظهر یکشنبه در جمع مدیران شرکت آب منطقه ای اظهار داشت: برای مدیریت کردن آب تنها نمی توان از شرکت آب منطقه ای انتظار داشت و همانطور که امسال این اقدام با همکاری خوب شرکت توزیع برق استان اصفهان و صنف کشاورزان و شورای حفاظت منابع آب و دیگر دستگاه ها صورت گرفت قطعا با همکاری بین دستگاهی و در قالب یک پکیج بزرگ امکان مدیریت آب در استان وجود دارد.
وی بیان داشت: شرکت آب منطقه ای اصفهان اقداماتی که در راستای حفاظت منابع آبی حوضه زاینده رود با همکاری دیگر دستگاه ها انجام داده است را به استانداری ارسال و چالش ها، راهکارها و پیشنهادات خود را اعلام تا با ارسال آن به فرمانداری شهرستان‌ها بتوانیم شرایط بحرانی خشکسالی با کمترین آسیب ها و عوارض را پشت سر بگذرانیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: مدیریت کردن درست آب در شرایط استثنایی امروز که ورودی آب به سد زاینده رود سه مترمکعب است و طی 50 سال گذشته بی‌سابقه بوده و خروجی آب به 13 متر مکعب رسیده، و حجم ذخیره سد زاینده رود 132 مترمکعب است که سال گذشته این رقم به 165 متر مکعب می رسید، از هر زمان دیگر ضروری تر است.
وی گفت: امیدوارم که در پاییز و زمستان شاهد بارش‌های خوبی باشیم که کمی از دغدغه های ما بکاهد.
شیشه فروش با اعلام اینکه از هیچ حادثه ای نمی توان گذشت بلکه کمترین کمک بررسی تمام جوانب وقوع یک حادثه جلوگیری از تکرار ضعف ها و کاستی هایی است که عامل وقوع حادثه شده است، اضافه کرد: باید از وقایع درس بگیریم و برای تکرار نشدن آن همت کنیم.‌

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73322/آب-منطقه‌ای-نمی-تواند-به-تنهایی-مسئول-مدیریت-آب-اصفهان-باشد
بستن   چاپ