پیام سپاهان
با میزبانی کاشان؛
همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی برگزار می شود
يکشنبه 6 آبان 1397 - 18:53:53
پیام سپاهان - کاشان - دومین همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی اواخر آبان امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این همایش 30 آبان با حضور 30 نفر از روانپزشکان سراسر کشور با هدف بهره گیری از تجربه های متخصصان و پژوهشگران سلامت روان و افراد مجرب در امر توانبخشی بیماران مزمن روانپزشکی به مدت 2 روز برگزار می شود.
افشین احمدوند افزود: جایگاه بازتوانی در نظام سلامت، بازتوانی مبتنی بر مشارکت جامعه، نقش فناوری های نوین در بازتوانی، فعال سازی رفتاری در بازتوانی بیماران مزمن، بازتوانی حلقه گمشده در نظام سلامت و پیشرفت ها، تجربه ها، خلاقیت ها و ابتکارها از جمله محورهای این همایش است.
وی همچنین گفت: لزوم توجه به سلامت روان در مراقبان بیماران مزمن روانپزشکی، آینده بازتوانی، بررسی مشکلات فرزندان بیماران مبتلا به اختلالات روانی مزمن، کاربرد داروها در توانبخشی شناختی و پژوهش در حوزه توانبخشی روانی، اجتماعی و شناختی از دیگر موضوع های همایش می باشد.
دبیر علمی دومین همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی یادآور شد: 10 مقاله در مجموع به دبیرخانه رسیده که پنج مقاله آن در این همایش ملی ارائه می شود.
به گزارش ایرنا، پوستر دومین همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان رونمایی شد.
کاشان در سال 89 نیز میزبان نخستین همایش ملی بازتوانی روانی، اجتماعی و شناختی بود.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73335/همایش-ملی-بازتوانی-روانی،-اجتماعی-و-شناختی-برگزار-می-شود
بستن   چاپ