پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
لزوم مشخص شدن درآمدهای شهر/شهرداری نیروی مازاد بر ظرفیت دارد
يکشنبه 6 آبان 1397 - 18:54:47
پیام سپاهان - اصفهان - عضو شورای شهر اصفهان گفت: هنوز شفاف سازی لازم در حوزه درآمدهای شهرداری وجود ندارد که به منظور تدوین بودجه سال آینده شهرداری لازم است، شفاف سازی هرچه زودتر انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، نصیر ملت پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: شهرداری اصفهان نیاز به یکسری اصلاحات و بازنگری ها اعم از بازنگری در نیروی انسانی و تعداد کارمندان، اصلاح و بازنگری ساختاری و اصلاح و بازنگری درآمدها دارد.
وی با بیان اینکه علی رغم کمبود متخصصین و کارشناسان مربوطه در حوزه شهرداری اما شاهد نیروی انسانی مازاد بر نیاز در این نهاد هستیم، افزود: یکبار باید اعلام شود که وضعیت نیروی انسانی شهرداری اصفهان به چه شکل است و چه تعداد از این نیروها متخصص بوده و در چه زمینه‌ای تخصص دارند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید در خصوص چگونگی جذب این نیروها به طور شفاف سخن بگوید که در دوره‌های مختلف چگونه به شهرداری اصفهان وارد شده‌اند.
وی ادامه داد: ساختار فعلی برخی سازمان‌های شهرداری اصفهان جوابگوی نیاز شهرداری نیست و اقدامات برخی سازمان‌ها با رسالت‌ آنها در تضاد است که باید هرچه سریع‌تر اصلاح ساختار سازمان‌ها اتفاق بیفتد.
ملت گفت: بهتر است شهرداری و شورای شهر اصفهان تا قبل از دریافت ابلاغیه از سوی وزارت کشور در این زمینه اقدام کند و بازنگری در ساختار سازمان‌ها برای حذف و یا ادغام آنها انجام شود.
وی ارائه اطلاعات کامل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری برای برنامه‌ریزی بهتر بودجه 98 را نیز امری ضروری اعلام و اضافه کرد: به منظور اجرای طرح پیاده روسازی چهارباغ بهتر است از مشاور خارجی در تدوین طرح‌های جدید استفاده شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73349/لزوم-مشخص-شدن-درآمدهای-شهر-شهرداری-نیروی-مازاد-بر-ظرفیت-دارد
بستن   چاپ