پیام سپاهان
سمیرم واحد پرداخت خسارت بیمه در صحنه تصادف ندارد
دوشنبه 7 آبان 1397 - 2:03:49 AM
ایرنا
پیام سپاهان - سمیرم - اصفهان- فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی سمیرم گفت: این شهرستان از داشتن واحد پرداخت خسارت بیمه در صحنه تصادف بی بهره است.
  سرگرد "مهدی بهی روز"  در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهارداشت: هیچ کدام از شرکت ها و نمایندگی های بیمه های دولتی و خصوصی واحد پرداخت خسارت در صحنه در این منطقه ندارند و این موضوع مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.
به گفته وی زمانی که تصادفی در سمیرم رخ می دهد فرد باید برای دریافت خسارت بیمه ، دستگاه جرثقیلی کرایه کرده و خودرو را به شهرضا منتقل کند که به دلیل صرفه اقتصادی نداشتن مجبورند از این کار خودداری کنند.
این مسئول انتظامی با بیان این که انتظار از شرکت‌های بیمه توجه به این مشکلات است از مسئولان شهرستان خواست، طرح‌ های جامع آمار و تجهیز شعب به واحد‌های پرداخت خسارات برای رضایت مردم را جدی گرفته و محقق کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سمیرم ادامه داد : در شش ماهه اخیر 18 درصد تصافات حرجی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.
سرگرد بهی روز به وجود پنج نقطه حادثه خیز در شهر اشاره و تصریح کرد: در سه سال اخیر تنها 6 سانحه تصادف در خیابان قدس رخ داده بود که با نصب سرعت کاه در این مسیر امسال یک تصادف هم در این محل شاهد نبودیم.
وی با تاکید بر موثر بودن نصب سرعت کاه ها در برخی معابر و خیابان های سمیرم در کاهش آمار تصادف اضافه کرد : معدود سوانحی هم که رخ می دهند بین ساعت 11 تا 12 شب و در هنگام خلوت بودن خیابان ها اتفاق می افتد.
فرمانده پلیس راهور سمیرم به نبود توقفگاه در شهر سمیرم اشاره کرد و گفت : این موضوع تنها در میدان ساعت در مرکز شهر و تمرکز شعب بانک ها، به علت پارک خودروهای 52 کارمند بانک در حاشیه خیابان اصلی مشکلات ترافیکی ایجاد کرده است.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد : متاسفانه شهردار سمیرم در هیچ یک از جلسه های شورای ترافیک تا زمان حاضر شرکت نکرده است.
وی گفت : این اقدام مطابق مصوبات جلسات قبلی اتفاق افتاد اما خط کشی ها دوام و ماندگاری چندانی نداشته است.
عضو شورای اسلامی شهر سمیرم گفت: اقدام اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در نصب علائم و تابلوها بویژه در مسیرها و راه های روستایی قابل تقدیر است.
محمدابراهیم پیرمرادیان با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان به مصوبه های شورای ترافیک بیان کرد : تغییر مدیران، عدم حضور مدیران ارشد هر دستگاه در جلسه و ناهماهنگی ها باعث شده برخی مصوبات این شورا به نتیجه نرسند.
شهر سمیرم با افزون بر 26 هزار نفر جمعیت و هفت محله خواجگان، قلعه، دُهان، دُلگر، جنگل، عُلیا و ماندگار بعنوان مرکز شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/73360/سمیرم-واحد-پرداخت-خسارت-بیمه-در-صحنه-تصادف-ندارد
بستن   چاپ