پیام سپاهان
میسی ویلیامز و برادران استارک در زندگی واقعی بهم پیوستند! + عکس
دوشنبه 7 آبان 1397 - 02:03:58
پیام سپاهان - میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک در «بازی تاج و تخت» به همراه دو برادرش راب استارک و جان اسنو در مراسمی با یکدیگر دیده شدند
میسی ویلیامز بازیگر آریا استارک همراه با دو برادر استارک
خواهر و برادران استارک زمان زیادی از شروع سریال «بازی تاج و تخت» با یکدیگر دیده نشده بودند.
حتی بعد از فصل یک سریال هر کدام از این خواهر و برادران از هم دور افتادند. اما به لطف فیلم جدید میسی ویلیامز توانستیم این خواهر و برادران دوست داشتنی استارک را در زندگی واقعی کنار هم ببینیم.
همزمان با ساخت قسمت هشتم و نهایی سریال «بازی تاج و تخت»- که چند ماه دیگر پخش می شود- بازیگران میسی ویلیامز، ریچارد مادن و کیت هارینگتون را در مراسم افتتاحیه فیلم جدید میسی به نام I and You با همدیگر دیدیم.

میسی ویلیامز همراه با راب استارک و جان اسنو
میسی ویلیامز در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش آریا استارک کوچک ترین دختر خانواده استارک ظاهر شد، ، ریچارد مادن در نقش راب بزرگ ترین برادر و کیت هارینگتون نقش جان اسنو را بازی می کردند. کسی تا قبل از این فکر می کردیم برادر ناتنی حرامزاده استارک هاست، اما بعدا مشخص شد پسر عمه آنها ست.
البته در این برنامه، آریا و جان از زمان فصل یک همدیگر را ندیده بودند- و حالا امیدوارند در فصل 8 بهم ملحق شوند- درحالیکه راب در فصل سه در یک عروسی خونین کشته شد.

میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک در «بازی تاج و تخت»
گویا میسی ویلیامز به برادر بزرگ ترش راب خیلی نزدیک است، چونکه ریچارد مادن یک عکس دو نفره شان را روی پیج ایسنتاگرام خود پست کرد.
و ریچارد نیز انگار به همان اندازه از دیدن خواهر کوچک ترش در تلویزیون خوشحال شده بود، چونکه همان عکس را با این کپشن پست کرد: آخرین شب تماشای میسی ویلیامز در فیلم جدیدش با یک بازی عالی...
درحالیکه میسی و کیت هر دو اخیرا بازی در فصل هشتم سریال را به اتمام رسانده اند، ریچارد از موفقیت های عظیم سریال های تلویزیونی دیگر مثل بادیگارد- که از زمان پخش پربیننده ترین سریال شده- لذت می برد.
بیشتر بدانید : خداحافظی معنادار میسی ویلیامز از بازی تاج و تخت + پست خونین او
بیشتر بدانید : ابراز علاقه میسی ویلیامز بازیگر بازی تاج و تخت به ایران+ عکس
بیشتر بدانید : میسی ویلیامز از آخرین صحنه بازی اش در «تاج و تخت» می گوید
منبع: سیمرغ

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73362/میسی-ویلیامز-و-برادران-استارک-در-زندگی-واقعی-بهم-پیوستند!---عکس
بستن   چاپ