پیام سپاهان
اکبری:
با ذوب‌آهن کاری خواهیم کرد که کسی باور نکند
دوشنبه 7 آبان 1397 - 11:35:01
پیام سپاهان - بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن می‌گوید: ذوب‌آهن آن قدر شخصیت بزرگی دارد که روز به روز بهتر خواهیم شد و کارهایی خواهیم کرد که کسی باور نکند.
محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: چند سالی است وضعیت لیگ بسکتبال خوب نیست و تیم‌ها از جمله تیم ما لحظه آخری بسته می‌شود. تمرین ما برای دیدار در هفته اول بسیار کم بود، اما کادرفنی و بازیکنان فوق‌العاده‌ای در اختیار داریم.
وی ادامه داد: با توجه به تمرین کم، عدم هماهنگی طبیعی است، ولی مطمئن باشید که ذوب‌آهن آن قدر شخصیت بزرگی دارد که روز به روز بهتر خواهیم شد و کارهایی خواهیم کرد که کسی باور نکند.
اکبری در رابطه با تیم پالایش نفت آبادان گفت: پالایش نیز چند سالی است خوب هزینه کرده است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد و هماهنگ‌تر از ما بازی کردند. نتیجه شکست ما نیز به دلیل عدم هماهنگی حاصل شد.
وی پیرامون بازی فیزیکی برابر پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: بسکتبال بازی فیزیکی است، اما بیشتر شدن آن به دلیل عدم هماهنگی بود چراکه برای مثال؛ من با دو نفر دیگر از بازیکنان هم تیمی قبلاً همبازی بوده‌ایم و شناخت کافی از یکدیگر داریم اما در تیم فعلی جوانان زیادی داریم و برای هماهنگی زمان می‌برد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73386/با-ذوب‌آهن-کاری-خواهیم-کرد-که-کسی-باور-نکند
بستن   چاپ