پیام سپاهان
رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان:
بازگشت ذوب آهن به بسکتبال تزریق انگیزه به بسکتبال اصفهان است
دوشنبه 7 آبان 1397 - 11:35:02
پیام سپاهان - رئیس هیات بسکتبال استان گفت: بابت این موضوع خوشحال هستم چرا که بازگشت دوباره ذوب آهن به بسکتبال یعنی تزریق انگیزه و روحیه به بسکتبال اصفهان و بازیکنان رده‌های پایه می‌دانند که با رشد و پیشرفت می‌توانند وارد تیم صاحب نامی چون ذوب آهن شوند.
جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با بازگشت تیم ذوب‌آهن به لیگ اظهار کرد: برای تشکیل دادن این تیم زمان کمی داشتیم اما قطعاً روند این تیم خوب خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان دو هفته‌ای است کنار یکدیگر جمع شده‌اند، کمی با تیمی که وضعیت آن نرمال است تفاوت دارند اما این تیم ذوب‌آهن است و به جایگاه خود خواهد رسید.
رئیس هیئت بسکتبال استان درباره تلاش‌های خود برای بازگرداندن این تیم به لیگ ایران گفت: به عنوان متولی رشته بسکتبال وظیفه ما بود و بابت این موضوع خوشحال هستیم چراکه این رشته برای جوانان نیاز است. امیدوارم حضور آن تداوم داشته باشد.
وی در رابطه با جذب بازیکن برای این تیم عنوان کرد: تا جایی که در جریان هستم آقای کوهیان نتوانسته با این تیم حتی مسابقات تدارکاتی انجام دهد و بازی‌های اول لیگ برای آن‌ها تدارکاتی خواهد بود و در تعطیلات لیگ می‌تواند کمی وضعیت آن‌ها بهتر شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73388/بازگشت-ذوب-آهن-به-بسکتبال-تزریق-انگیزه-به-بسکتبال-اصفهان-است
بستن   چاپ