پیام سپاهان
علی نادری:
هیچ کس در اصفهان از فوتبال ساحلی حمایت نمی‌کند
دوشنبه 7 آبان 1397 - 11:35:02
پیام سپاهان - مربی اصفهانی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه فوتبال ساحلی در اصفهان مظلوم واقع شده است و حتی مردم هم از این رشته ورزشی حمایت مناسبی نمی‌کنند.
علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قدرت اول آسیا است، اظهارکرد: ایران یک سر و گردن از دیگر حریفان آسیا بالاتر است و در انتخابی جام جهانی که در اسفند ماه برگزار می‌شود، ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.
وی ادامه داد: ایران می‌تواند در جام جهانی که در پاراگوئه برگزار می‌شود، از عنوان سومی خود دفاع کند. قهرمانی در جام جهانی غیر ممکن نیست، اما بسیار سخت است و باید برای دستیابی به این مهم، امکانات لازم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.
سرمربی اصفهانی پارس جنوبی بوشهر با اشاره به اینکه تم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی کرده است، خاطرنشان کرد: چندین بازیکن جوان به تیم ملی اضافه شده‌اند که زمان می‌برد تا هماهنگی لازم را به دست بیاورند.
نادری در پاسخ به این سؤال که آیا شما و پیشکسوتان فوتبال ساحلی اصفهان با باشگاه‌های بزرگی مثل ذوب آهن و سپاهان برای تیم داری در این رشته صحبت کرده‌اید؟ گفت: خیر، تا به حال با سپاهان و ذوب آهن حرفی نزده‌ایم و فکر نمی‌کنم که این باشگاه‌ها علاقه‌ای به تیم داری در رشته فوتبال ساحلی داشته باشند؛ چرا که ذوب آهن و سپاهان در رشته فوتبال چمن فعالیت می‌کنند و کمتر می‌توانند به این رشته اهمیت بدهند.
وی با بیان اینکه اصفهان پتانسیل زیادی در فوتبال ساحلی دارد و بازیکنان این استان در تیم‌های دیگر استان‌ها در حال بازی هستند، افزود: امیدوارم که پیشکسوتان فوتبال ساحلی با هم جلسه‌ای بگذارند و با باشگاه‌های فوتبال صحبت کنند تا اگر بشود یک تیم در فوتبال ساحلی داشته باشیم.
پیشکسوت فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتبال ساحلی در اصفهان مظلوم واقع شده است و حتی مردم هم از این رشته ورزشی حمایت مناسبی نمی‌کنند و همه به داشتن دو تیم فوتبال چمنی در لیگ برتر باز می‌گردد. مردم در بوشهر به فوتبال ساحلی اهمیت زیادی می‌دهند به این علت که این شهر تیم فوتبال چمنی ندارد و مردم از این رشته ورزشی که افتخار برای این شهر می‌آورد حمایت می‌کنند.
کدخبرنگار:13026
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73389/هیچ-کس-در-اصفهان-از-فوتبال-ساحلی-حمایت-نمی‌کند
بستن   چاپ