پیام سپاهان
ثبت نام جشنواره ملی حرکت روز چهارشنبه آغاز می شود
دوشنبه 7 آبان 1397 - 15:15:52
پیام سپاهان - اصفهان - مسوول دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت گفت : ثبت نام برای حضور دانشجویان و کارشناسان انجمن های علمی دانشگاه ها در این جشنواره از صبح چهارشنبه نهم آبان آغاز می شود.
یازدهمین جشنواره ملی حرکت با هدف ایجاد پیوند بیشتر انجمن های علمی دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چهارم تا هفتم آذر امسال در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
فهمیه جوانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دانشجویان و کارشناسان انجمن های علمی دانشگاه هایی که اقدام به ارسال آثار به دبیرخانه کرده اند از روز چهارشنبه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی harekatfest.ir برای ثبت نام جهت حضور در جشنواره اقدام کنند.
وی با اشاره به ارسال یکهزار و 355 اثر از 106 دانشگاه به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت، تصریح کرد : دانشگاه هایی که اقدام به ارسال آثار کردند می توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند و برای هر یک از آنها با توجه به تعداد آثار، سهمیه ای در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه 154 داور آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی قرار داده اند، اضافه کرد : آثار برتر شامل 106 اثر در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل می شوند.
مسوول دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت تصریح کرد : پیش بینی می شود حدود 600 تَن از دانشگاه های داخل کشور و 80 تَن از دانشگاه های خارجی در این رویداد علمی و فرهنگی حضور یابند.
جوانی خاطرنشان کرد : در بخش بین الملل جشنواره از مجموع 21 هزار و 850 تَن از 125 کشور جهان پس از پایش و بررسی اطلاعات و آثار آنها، 80 تَن برای حضور در این رویداد پذیرفته شدند.
وی همچنین با اشاره به آماده سازی دانشگاه اصفهان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره گفت : سالن حجاب برای برگزاری برنامه های جشنواره و سالن شهید نیلفروش زاده برای مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، توسعه تعاملات علمی ملی و بین المللی و تقویت حوزه های رقابتی و داوری جشنواره بر اساس استاندارد های علمی از راهبردهای اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این دوره از جشنواره حرکت است.
ایجاد تالارهای گفت و گو، برپایی غرفه های مربوط به صنایع و تشکیل کارگروه های گوناگون از دیگر برنامه های این جشنواره است.
حدود 9 هزار انجمن علمی و 40 اتحادیه انجمن های دانشجویی در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند.
دانشگاه اصفهان با 70 سال قدمت بعنوان یکی از دانشگاه های جامع و برتر کشور دارای حدود 15 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی است.
اصفهان با حدود 170 دانشگاه و مرکز آموزش عالی و 280 هزار دانشجوی در حال تحصیل دومین استان دانشگاهی کشور است.
6026//3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73409/ثبت-نام-جشنواره-ملی-حرکت-روز-چهارشنبه-آغاز-می-شود
بستن   چاپ