پیام سپاهان
احتمال بارش باران تا پایان امروز
دوشنبه 7 آبان 1397 - 15:15:55
پیام سپاهان - کارشناس هواشناسی اداره کل آب و هواشناسی استان اصفهان، گفت: امروز در اکثر نقاط آسمان اصفهان نیمه‌ابری خواهد بود و احتمال بارش‌های پراکنده در پایان روز وجود دارد.
ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: امروز و فردا، امواج ناپایدار از روی استان عبور خواهد کرد. امروز در اکثر نقاط، آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و شرایط برای بارش‌های پراکنده به ویژه در جنوب و جنوب شرقی اصفهان وجود دارد. در اکثر مناطق اصفهان، دمای هوا در 24ساعت آینده، 1تا 3 درجه کاهش یافته و وزش باد مشهود خواهد بود.
کارشناس هواشناسی اداره کل آب و هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز اربعین در اکثر مناطق، هوای ابری همراه با وزش باد خواهد بود، گفت: پیش‌بینی شده برای امروز و فردا، دمای هوا در اصفهان در گرم‌ترین روز به 18 درجه و در خنک‌ترین ساعات روز نیز به 8 درجه برسد. گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با 20 درجه و سردترین نقطه میمه با منفی یک درجه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین بارش‌های روز گذشته در شهرستان‌های برزک و خور و بیابانک به مقدار 6 میلی‌متر بود، در حالی که چوپانان، خوانسار، سمیرم، مبارکه و میمه هم بارش‌های خفیفی را تجربه کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73410/احتمال-بارش-باران-تا-پایان-امروز
بستن   چاپ