پیام سپاهان
مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل:
120 پناهنده خارجی در آران و بیدگل آموزش های سوادآموزی دیدند
دوشنبه 7 آبان 1397 - 15:16:05
پیام سپاهان - آران و بیدگل - مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل از آموزش 120 نفر از اتباع و پناهندگان خارجی تحت پوشش نهضت سواد آموزی شهرستان خبر داد.

طاهره غفورزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آموزش اتباع افاغنه از دو سال گذشته در آران و بیدگل آغاز و 120 نفر از کم سوادان و بی سوادان تبعه تحت آموزش های نهضت سوادآموزی قرار گرفتند .
وی تصریح داشت: امسال در کنار آموزش 40 نفر از اتباع حدود 150 نفر از کم سوادان و بی سوادان شهرستان نیز تحت آموزش های نهضت قرار گرفته اند .
مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل با اشاره به اینکه آموزش های نهضت سواد آموزی امسال در دو بخش اتباع خارجی، بی سوادی و انتقال انجام می شود، تصریح کرد: امسال در بخش اتباع چهار مربی مشغول آموزش هستند.
وی با اشاره به اینکه از سال 1378 و آغاز فعالیت های مستقل نهضت سواد آموزی در آران و بیدگل بیش از هشت هزار نفر تحت آموزش های نهضت قرار گرفته اند، گفت: اوج فعالیت های نهضت سوادآموزی شهرستان مربوط به چهار سال اخیر بوده است .
غفورزاده با اشاره به رشد و پیشرفت تکنولوژی و نیاز جامعه به آموزش های تخصصی و همچنین معیار قرار گرفتن این موارد به عنوان باسوادی جامعه، اضافه کرد: نهضت سواد آموزی شهرستان به دنبال آموزش های تکمیلی و آموزش های تخصصی و مهارتی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73421/120-پناهنده-خارجی-در-آران-و-بیدگل-آموزش-های-سوادآموزی-دیدند
بستن   چاپ