پیام سپاهان
'شینینگ' چین علاقه مند سرمایه گذاری در کاشان است
دوشنبه 7 آبان 1397 - 18:45:07
پیام سپاهان - کاشان- معاون شهردار شینینگ استان شانگهای چین گفت: با توجه به وجود نقاط مشترک سرمایه گذاری بین شهرهای شینینگ و کاشان، آمادگی برای سرمایه گذاری در این منطقه وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، لی جیان چینگ روز دوشنبه در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان افزود: امید می رود که پس از امضای تفاهم نامه ای با مسئولان کاشان، زمینه همکاری بین شهرهای شینینگ و کاشان آغاز شود.
وی با اشاره به وجود کارخانه های فرش ماشینی در شهرهای کاشان و شینینگ بیان کرد: این دو شهر می توانند همکاری زیادی در زمینه تولید و تجارت این محصول داشته باشند.
یک عضو اتاق بازرگانی شینینگ نیز در این دیدار، هدف از سفر به کاشان را پیرو تاکید رئیس جمهوری چین مبنی بر احیای جاده ابریشم و شعار ایجاد جاده کمربند عنوان کرد و گفت: استان های اصفهان و شانگهای مانند بسیاری از نقاط واقع در مسیر جاده ابریشم از نزدیکی اقتصادی و اهمیت بسزایی برخوردار هستند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان نیز در این دیدار عنوان کرد: این منطقه قطب اصلی تولید فرش ماشینی در ایران است که سالانه 100 میلیون مترمربع محصول با کیفیت به کشورهای گوناگون صادر می کند.
محمود تولایی با اشاره به سایر ظرفیت های اقتصادی منطقه کاشان از جمله در زمینه تولید خودرو، صنایع فلزی و ذوب فولاد تصریح کرد: آینده جهان را شرقی ها رقم خواهند زد که در این میان ایران و چین با همکاری های موثر می توانند نقش بزرگی ایفا کنند.
وی با استقبال از علاقه مندی همتایان چینی برای سرمایه گذاری در کاشان تاکید کرد: آماده امضای تفاهم نامه برای گسترش فعالیت های صنعتی، تجاری و کشاورزی در این منطقه هستیم.
نزدیک به یک هزار و 200 واحد تولیدی در شهرستان کاشان فعالیت می کنند.
کاشان با برخورداری از 2 شهرک و چهار ناحیه صنعتی در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73432/'شینینگ'-چین-علاقه-مند-سرمایه-گذاری-در-کاشان-است
بستن   چاپ