پیام سپاهان
امام جمعه موقت اردستان:
پیام شرکت در راهپیمایی اربعین نپذیرفتن ذلت است
سه شنبه 8 آبان 1397 - 15:38:11
پیام سپاهان - اردستان - امام جمعه موقت اردستان گفت: پیام شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی نپذیرفتن ذلت و نرفتن زیر بار زور است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی ظهر سه شنبه در مراسم اربعین در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان اظهار داشت: امام حسین (ع) با نثار خون خود و تقدیم جوانان و اسارت خانواده خود جوانمردی و آزادگی را به جهانیان نشان داد.
وی افزود: ملت مسلمان و مبارز ایران تا پای جان از اسلام و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.
امام جمعه موقت اردستان گفت: آمریکا، اسرائیل و ایادی غاصب آنها بدانند با زور و تهدید نمی توانند ما را از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی جدا کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ما با قدرت در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاده ایم و از مظلومان دفاع می کنیم.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسلمانان با شرکت در مراسم های اربعین آمده اند تا بگویند همه تا پای جان در راه امام حسین (ع) جانفشانی کرده و زیر بار ذلت نمی رویم.
وی اضافه کرد: دشمنان و در راس آن آمریکا بدانند ما را نمی توانند از اسلام و آرمان های آن جدا کنند زیرا ذلت از ما دور است.
امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی از جمله کوتاه کردن دست امریکا از کشور و لغو قوانین ظالمانه همچون کاپیتولاسیون، برای ایران داشته که همین یکی هم اگر تنها دستاورد آن باشد برای ما کافی است.
وی ابراز کرد: ما با جان و دل از آرمان و ناموس شهدا دفاع خواهیم کرد و از نظام اسلامی جدا نخواهیم شد.
حجت الاسلام موسوی گفت: آنهایی که می گویند ما دشمن نداریم و خواستار دوستی با امریکا و اسراییل هستند چیزی از اسلام و قرآن نمی دانند زیرا خدا فرموده شما همیشه دشمن دارید و آنها شبانه روز علیه شما توطئه می کنند.
وی افزود: مسئولان که امروز در خط مقدم هستند، بدانند اگر هوشیار باشند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.
موسوی اظهار کرد: ما در اقتصاد کمی مشکل داریم و دشمن از این راه می خواهد به اسلام و ما ضربه بزند و نباید دین لق لقه زبان ما باشد کوفیان هم ادعای دینداری داشتند ولی در مقابل امام حسین (ع) ایستادند.
وی تاکید کرد: باید این تجمع ها را حفظ کرد زیرا موجب تقویت نظام و وحدت بین مردم می شود و دشمن را مایوس خواهد کرد.
امام جمعه موقت اردستان گفت: باید از علما حمایت کرد زیرا آنها منادی اسلام هستند و امروز مسیحیان و غیر شیعه در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت می کنند زیرا زیر بار زور و ذلت نمی روند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73463/پیام-شرکت-در-راهپیمایی-اربعین-نپذیرفتن-ذلت-است
بستن   چاپ