پیام سپاهان
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال
گیتی پسند مهمان مقاومت البرز
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 15:33:44
پیام سپاهان - نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور با انجام 7 بازی به صورت هم زمان آغاز می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان در شهر البرز مهمان تیم رده یازدهمی مقاومت البرز است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان روز جمعه 11/8/97 ساعت 16 در شهر البرز مهمان تیم مقاومت این شهر است.
گیتی پسندی‌ها نیم فصل با جمع آوری مطلوب امتیازات توانستند با اختلاف 1 امتیاز نسبت به تیم مس سونگون قهرمان رقابت‌های لیگ برتر تا نیم فصل شوند. تیم مقاومت البرز در اولین بازی این فصل از رقابت‌های لیگ برتردر اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند رفت که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.
تیم گیتی پسند از 13 بازی انجام شده در نیم فصل 10 برد، یک تساوی و دو باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و با 56 گل زده هجومی‌ترین تیم لیگ برتر در نیم فصل رقابت‌ها لقب گرفت.
از سوی دیگر تیم مقاومت البرز از 13 بازی خود 5 برد، 4 تساوی و 6 شکست را در دارند که با 19 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و با 31 گل زده و 29 گلی که خورده‌اند تفاضل امتیاز آن‌ها مثبت 2 است.
مقاومتی‌ها که به تازگی قرارداد فرهاد کشاورز، سرمربی جدید این تیم را ثبت کرده‌اند در این بازی برای جبران شکست بازی رفت پا به میدان می‌گذارند و از طرفی رضا لک نمی‌خواهد عنوان قهرمان را از تیم خود جدا کند و می‌داند که برای قهرمانی باید از همین ابتدای کار نتایج خوبی را کسب کند.
برنامه مسابقات دیگر: (جمعه 11/8/97 ساعت 16)
شهروند ساری_ فرش آرا مشهد
مس سونگون ورزقان_ پارسیان شهر قدس
ارژن شیراز_ آذرخش بندرعباس
ملی حفاری اهواز_ مقاومت قرچک
اهورا بهبهان_ سن ایچ ساوه
سوهان محمد سیما قم_ شهرداری ساوه
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73501/گیتی-پسند-مهمان-مقاومت-البرز
بستن   چاپ