پیام سپاهان
سرمربی بسکتبال بانوان نامی نو: در هر بازی تمام توانمان را می‌گذاریم
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 15:33:48
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: به راحت یا سخت بودن بازی فکر نمی‌کنیم چون در هر بازی تمام توانمان را به کار می‌گیریم.
سپیده جعفری سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت این تیم پیش از آغاز هفته دوم لیگ گفت: وضعیتمان خیلی خوب است و بازیکنان همه سرحال هستند. فردا هم در اصفهان میزبان خانه بسکتبال بندرعباس هستیم. همه بازی‌ها برایمان مهم است و به راحت یا سخت بودن بازی فکر نمی‌کنیم چون در هر بازی تمام توان و قدرتمان را به کار می‌بریم.
او در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از تیم خانه بسکتبال بندرعباس شناخت دارید؟ بیان کرد: در مورد تیم‌های بندرعباس از نظر محیطی و شرایط بازیکنی تا حدودی شناخت داریم اما امسال تیم جوان‌تری هستند و بازیکنان قبلی که می‌شناختیم احتمالا بازی نمی‌کنند.به هر حال با توجه به شناختی که از بازیکن‌های بندرعباس داریم برنامه ریزی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.
جعفری در مورد عملکرد تیمش در بازی برابر نارسینا در هفته اول لیگ گفت: در فصل بدنسازی بودیم و کمی‌هایی وجود دارد که در هر بازی برطرف می‌شود اما در کل از عملکرد بازیکنان راضی بودم.
سرمربی تیم نامی نو در مورد حضور باشگاه نامی نو در بسکتبال بانوان اظهار کرد: اولین دوره حضور باشگاه نامی نو در بسکتبال است خدا رو شکر می‌کنم که چنین اسپانسری داریم. اصفهان همیشه قطب بسکتبال بوده و پتانسیل بالایی داشته اما در چند سال گذشته رکود داشتیم و ذوب آهن هم که اسپانسری می‌کرد سال گذشته در لیگ حضور نداشت. ما هم سال گذشته تقریبا همین تیم و بازیکنان به جز چند نفر، همه از اصفهان بودیم و در لیگ شرکت کردیم. در حال حاضر هم تیمی جوان، پرانرژی و پرتوان هستیم که با توجه به کسب مجوز بازی با پوشش و حضور در مسابقات غرب آسیا اسپانسرهای خوبی مثل باشگاه نامی نو جذب بسکتبال بانوان شدند و خیلی حرفه‌ای برخورد می‌کند. در نهایت هدفمان رونق بسکتبال بانوان و بازگرداندن جایگاه بسکتبال اصفهان است.
او در پاسخ به این سوال که از نظر مالی وضعیتتان چطور است؟ گفت: به طور کلی وضعیت اقتصادی بهم ریخته است و اوضاع خوب قبلا الان دیگر وجود ندارد با این حال باشگاه نامی نو تا الان حرفه ای کار کرده و شرایط خوبی برایمان به وجود آورده است به گونه ای که از نظر قرداد، هزینه‌های رفت و برگشت و سایر امکانات کم و کسری نداشتیم. قدم گذاشتن در این راه با وجود همراهی این باشگاه مجهز باعث ایجاد انگیزه می‌شود. 
جعفری در پایان از رسانه‌ها به دلیل پوشش اخبار بانوان تشکر کرد و حمایت آنها را همچون حمایت اسپانسرها ضروری دانست.
تیم نامی نواصفهان فردا( پنجشنبه) در هفته دوم لیگ میزبان تیم خانه بسکتبال بندرعباس است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73505/سرمربی-بسکتبال-بانوان-نامی-نو--در-هر-بازی-تمام-توانمان-را-می‌گذاریم
بستن   چاپ