پیام سپاهان
مهرعلیزاده:
طرح هفتگانه احیای زاینده رود اجرایی نشود آینده اصفهان به مخاطره می افتد
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 13:42:21
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری از اینجانب برای مردم اصفهان و مورد مطالبه مردم از مسئولین آینده خواهد بود و اگر اجرایی نشود آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.
به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار با آیت الله مظاهری – رییس حوزه علمیه اصفهان ضمن تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص حل مشکل آب، اظهار کرد: با لطف خداوند متعال و به کارگیری تدابیر لازم با کمترین حاشیه و بدون اینکه نقشه های دشمنان مبنی بر ایجاد درگیری و تنش عملی شود مشکل آب شرب در تابستان گذشته برطرف شد.
وی با تشریح اقدامات مدیریت استان در خصوص آبیاری باغات غرب اصفهان و طرح های هفتگانه احیای حوضه آبریز زاینده رود، بر ضرورت جاری شدن آب در زاینده رود برای حفظ بناهای تاریخی، روحیه و نشاط مردم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و رونق گردشگری تاکید کرد.
استانداراصفهان با بیان اینکه در طرح های تدوین شده بهترین روش ها برای آبیاری باغات غرب اصفهان و کشاورزی شرق در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: طرح هفتگانه احیای زاینده رود به عنوان یک یادگاری از اینجانب برای مردم اصفهان و مورد مطالبه مردم از مسئولین آینده خواهد بود و اگر اجرایی نشود آینده اصفهان به مخاطره خواهد افتاد.
مهرعلیزاده مهمترین شاخصه طرح های هفتگانه را بی نیازی به اعتبارات دولتی برشمرد و افزود: تمامی منابع از داخل استان و با مشارکت صنایع بزرگ تامین خواهد شد.
همچنین رئیس حوزه علمیه اصفهان، خطاب به مهرعلیزاده گفت: فعالیت و درایت مدیریت استان اجازه نداد که در تابستان گذشته مشکلی در تامین آب شرب ایجاد شود و یکی از اقدامات خوب ولی سخت استانداری حل مشکلات آب استان بود.
آیت الله مظاهری، افزود: مهم‌ترین پاداش، رضایت خداوند و پاداش آخرت است که ان‌شاالله نصیب همه خدمتگزاران خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73537/طرح-هفتگانه-احیای-زاینده-رود-اجرایی-نشود-آینده-اصفهان-به-مخاطره-می-افتد
بستن   چاپ