پیام سپاهان
ملی پوش فوتسال بانوان نامی نو؛
3 امتیاز بازیها ارزش بیشتری دارد تا خانم گلی/ نامی نو در شرایط سختی اسپانسرمان شد
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 13:42:28
پیام سپاهان - ملی پوش فوتسال بانوان نامی نو می گوید 3 امتیاز پیروزی در هر بازی باارزش تر از کسب عنوان خانم گلی در پایان رقابت های لیگ برتر است، هرچند که دوست دارد گل های پیروزی بخش تیمش را هم او به ثمر برساند.
سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، سطح رقابت های این فصل لیگ برتر بانوان را بالا خواند و اظهار کرد: با توجه به پراکنده شدن بازیکنان خوب و ملی پوش در تمامی تیم ها رقابت تیم ها امسال بسیار نزدیک به هم و نتایج غیر قابل پیش بینی شده است.
وی افزود: امسال تمام تیم ها مدعی هستند و همین مساله موجب شده تا جذابیت مسابقات و لیگ بالاتر برود.
وی خصوص جابه جایی اسپانسر تیمش گفت: در ابتدا با نام سپیدرود وارد لیگ شدیم و البته تیم برای قهرمانی بسته شده بود اما بعد از گذشت چند هفته از لیگ مشکلات ما شروع شد که در نهایت تا مرحله انصراف از لیگ هم پیش رفتیم که در نهایت نامی نو اسپانسر ما برای ادامه لیگ شد و تا کنون نیز تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط مساعد انجام دادند. سخت بود به یکباره با تیمی مواجه شدند که اکثر نفرات آن غیر بومی بودند، شاید شرایط خیلی مطلوب نباشد اما مطمئن هستم با گذشت زمان مساعد خواهد شد.
ملی پوش تیم فوتسال نامی نو با اشاره به اینکه نامی نو در شرایط سختی اسپانسر شد، تصریح کرد: به همین علت در همان ابتدا 30 درصد قراردادی که با سپید رود داشتیم کم شد چرا که مسئولان نامی نو گفتند بودجه برای تیمداری فوتسال نداشتند و از قراردادی که با بچه ها بستند 20 درصد آن را پرداخت کردند و البته قرار است تا پیش از شروع نیم فصل دوم نیز بازهم پرداخت داشته باشیم.
وی تاکید کرد: این جابه جایی و شرایطی که در آن قرار گرفتیم تیم را تحت الشعاع خود قرار داد چند هفته از لیگ را بدون تمرین یا با 2 جلسه یا یک جلسه تمرین بازی کردیم و همین مساله موجب شد در چند بازی نتایجی داشته باشیم که در حال حاضر جایگاه دوم جدول باشیم.
شیربیگی برگزاری مسابقات به صورت پلی آف را فرصت خوبی برای جبران از دست دادن امتیاز به خصوص مقابل حفاری خواند و افزود: پلی آف یعنی فرصت دوباره، امیدوارم این مرحله در شرایط درستی برگزارشود و بتوانیم از این فرصت به بهترین نحوه برای رسیدن به قهرمانی استفاده کنیم چرا که تیم ما لیاقت و شخصیت قهرمانی را دارد.
وی در مورد از دست دادن جایگاه خانم گلی در هفته پایانی دور رفت، گفت: اینکه من از ابتدای فصل در صدر جدول گلزنان لیگ بودم نتیجه کار تیمی بود، در هفته آخر فاطمه ارژنگی شرایط بهتری برای گلزنی داشت و با اختلاف بسیار کم خانم گل نیم فصل شد. برای من کسب نتیجه و 3 امتیاز هر بازی مهم تر و باارزش تر از کسب عنوان خانم گلی در پایان فصل است. تک تک ما به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم هستیم و یک کار تیمی انجام می دهیم تا به هدفی که داریم برسیم.
مهاجم فرصت طلب نامی نو خاطر نشان کرد: البته که دوست دارم خانم گل این فصل از رقابت ها شوم اما اول من بازیکن تیم نامی نو هستیم همگی با هم تلاش می کنیم تا ابتدا به هدفی که داریم برسیم و در کنار آن عناوین انفرادی را کسب کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73542/3-امتیاز-بازیها-ارزش-بیشتری-دارد-تا-خانم-گلی--نامی-نو-در-شرایط-سختی-اسپانسرمان-شد
بستن   چاپ