پیام سپاهان
معاون عمرانی استانداری اصفهان:
رویکرد مدیریت اجرای طرح ها با بخش خصوصی است
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 17:03:17
پیام سپاهان - اصفهان- معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: رویکرد استانداری برای اجرای طرح های عمرانی استفاده از بخش خصوصی است.
به گزارش ایرنا ، علی مقدس زاده روز پنجشنبه در بیستمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز گلپایگان در تالار اندیشه این شهرستان افزود: مشارکت و همکاری بخش خصوصی در هر طرحی هزینه و زمان آن را کاهش می دهد و به بهره برداری بهتر می انجامد.
وی اظهارداشت : از همه امکانات و ظرفیت های استان برای اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح های عمرانی استفاده خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده 5 برای اجرای طرح های عمرانی تصریح کرد : با تغییرکاربری ها سهم بیشتری برای آموزش و پرورش در نظر خواهیم گرفت.
مقدس زاده نهضت مدرسه سازی با کمک از خیران را اتفاق مبارکی دانست و گفت: خیران برای اجرای طرح عمرانی، مدرسه ها، دانشگاه ها و راهها به کمک دولت می آیند.
به گفته وی ثواب جاری اینگونه اقدامات برای همیشه در نامه اعمال خیران ثبت خواهد شد.
مقدس زاده با بیان این که استانداری اصفهان آماده هر گونه همکاری با خیران مدرسه ساز است، افزود: امیدواریم فرهنگ مدرسه سازی هر روز در جامعه گسترش یابد و نسل حال و آینده از برکات اینگونه اقدامات بهره مند شوند.
عملیات احداث پنج طرح آموزشی با 30 میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان گلپایگان آغاز شد.
به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل عملیات احداث مدرسه 15 کلاسه مصطفی حبیب اللهی ، سالن اجتماعات چند منظوره هنرستان شهید بهشتی ، مدرسه 18 کلاسه اشرفی اصفهانی ، مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر و تکمیل ساختمان شماره 2 آموزش و پرورش و بازسازی مرکز اموزشی رفاهی شماره 2 فرهنگیان است.
7150 //7138//6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73551/رویکرد-مدیریت-اجرای-طرح-ها-با-بخش-خصوصی-است
بستن   چاپ