پیام سپاهان
2 اصفهانی به تیم ملی فوتبال ساحلی فراخوانده شدند
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 17:04:02
پیام سپاهان - اصفهان - امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی بازیکنان اصفهانی برای اعزام به مسابقات جام بین قاره ای جهان به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی فرا خوانده شدند.
به گزارش ایرنا، هشتمین دوره رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان 15 تا 19 آبان امسال در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.
محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، حمید بهزادپور، محمد مرادی، محمد معصومی زاده، علی میرشکاری، پیمان حسینی و سعید پیرامون دیگر نفرات دعوت شده از سوی مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هستند.
امیرحسین اکبری بازیکن اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی روز پنجشنبه در همین ارتباط به ایرنا گفت: ایران با تیم های ملی روسیه، آمریکا و تاهیتی همگروه است و روسیه حریف اصلی و قدیمی ایران در مسابقات خواهد بود.
این بازیکن اضافه کرد: اگرچه آمریکا از لحاظ قدرت در سطح 2 همگروه دیگر نیست، اما حریف دست و پا بسته ای برای ما هم نیست و بازیکنان باید در مسابقه با این تیم هوشیار باشند و سنگ تمام بگذارند.
وی تصریح کرد: تیم ملی پس از برگزاری یک جلسه تمرینی ، یکشنبه به دوبی پرواز می کند و در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی روز سه شنبه هفته آینده به مصاف تیم ملی آمریکا می رود.
وی ابراز امیدواری کرد که ایران با عزم جدی در رقابت ها حاضر شود و جام قهرمانی را کسب کند.
6020 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73555/2-اصفهانی-به-تیم--ملی-فوتبال-ساحلی--فراخوانده-شدند
بستن   چاپ