پیام سپاهان
برترین های دوچرخه سواری تایم تریل جاده در اصفهان مشخص شدند
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 17:04:04
پیام سپاهان - اصفهان - نفرات برتر مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور روز پنجشنبه در بخش تایم تریل جاده در اصفهان مشخص شدند.
به گزارش ایرنا، در این رقابت ها که در جاده نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان به مسافت 30 کیلومتر و با حضور 16 دوچرخه سوار برگزار شد، بهنام آرین از تیم پیشگامان کویر یزد مقام قهرمانی را کسب کرد، امیر کلاهدوز دیگر رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی دوم ایستاد و محمد گنج خانلو از تیم فولاد مبارکه سپاهان رده سوم را کسب کرد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در این ارتباط به ایرنا گفت: در لیگ برتر دوچرخه سواری کشور 14 باشگاه حضور دارند که در این مرحله از مسابقات تیم های عقاب تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد، بالابان چابهار، امید نیا مشهد، شهرداری تبریز، گون آی تبریز و هیات زنجان حضور پیدا کرده اند.
محمود وفایی اضافه کرد: سالانه سه مرحله لیگ در بخش پیست و سه مرحله در بخش جاده برگزار می شود که مرحله نخست آن در زنجان برگزار شد و یزد نیز به احتمال زیاد میزبان مرحله سوم این رقابت ها خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی نیز دارد، اظهارداشت: برگزیدگان رقابت های یاد شده به مسابقات دوچرخه سواری 2019 قهرمانی آسیا در بخش پیست به میزبانی اندونزی و در بخش جاده در ازبکستان اعزام خواهند شد.
وفایی خاطرنشان کرد: رقابت های لیگ باشگاه های کشور در بخش استقامت با حضور 40 دوچرخه سوار نیز صبح فردا جمعه از جوار پل خواجو اصفهان آغاز می شود.
/ 6022 / 6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73557/برترین-های-دوچرخه-سواری-تایم-تریل-جاده-در-اصفهان-مشخص-شدند
بستن   چاپ