پیام سپاهان
دست‌نشان: بازی سختی مقابل سپاهان داریم
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 17:04:16
پیام سپاهان - سرمربی تیم مس کرمان می‌گوید: دوست ندارم تمام انرژی‌مان در این بازی هدر رود و در لیگ آسیب ببینیم.
به گزارش ایسنا، نادر دست نشان سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم. این بازی بر خلاف بازی‌های لیگ تک بازی است و احتمال هر نوع نتیجه‌ای امکان پذیر است. با توجه به اینکه سپاهان تیم بزرگ و بسیار خوبی است و مربی‌اش پرافتخار ترین مربی ایران است، وظیفه ما را در این بازی سخت‌تر می‌کند. بازیکنان ما انگیزه‌ی زیادی در این بازی دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند هدیه‌ای برای مردم کرمان باشد.
او ادامه داد: ما از لحاظ دفاعی در شرایط خوبی هستیم و در لیگ هم جزو دو تیم برتر لیگ یک هستیم. ما می‌دانیم که کی‌روش استنلی مهاجم بسیار خوبی در کار‌های هوایی است اما ما مدافعان سرزن خوبی داریم. اما ما نباید فرض کنیم که همه چیز سپاهان کارهای هوایی و استفاده از استنلی است. آن‌ها شهباززاده و انصاری را هم دارند که روی زمین بسیار خوب بازی می‌کنند و در کل مجموعه کامل خوبی در اختیار دارند اما من نگرانی ندارم. بازیکنان انگیزه لازم برای این بازی را دارند و امیدوارم با تلاشی که داشتند و حمایت هواداران بتوانند در این بازی موفق ظاهر شوند.
سرمربی مس کرمان در ادامه اظهار کرد: ما در جام حذفی همیشه از بازیکنانی استفاده می‌کردیم که فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا می‌کردند. ما انرژی ذهنی‌مان را نمی‌خواهیم معطوف به این کنیم که برای قهرمانی برای جام حذفی پا به میدان گذاشته‌ایم. ما بدین خاطر که جلوی تیم بزرگ سپاهان بتوانیم موفق ظاهر شویم، با نفرات اصلی به میدان خواهیم آمد. اما بازیکنان باید مراقب سلامتی‌شان باشند چون لیگ برای ما بسیار مهم‌تر است. دوست ندارم که تمام انرژی‌مان در این بازی هدر رود و در لیگ آسیب ببینیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73561/دست‌نشان--بازی-سختی-مقابل-سپاهان-داریم
بستن   چاپ