پیام سپاهان
سرمربی تیم خانه بسکتبال بندرعباس:
اسپانسر نداریم/نامی نو مزد تلاش خود را گرفت
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 20:15:40
پیام سپاهان - سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال بندرعباس از حمایت هیئت بسکتبال استان و مشکلاتی که به دلیل نداشتن اسپانسر برایشان به وجود آمده می‌گوید.
هنگامه هنگام‌پور پس از شکست تیمش مقابل نامی نو در مسابقه هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان گفت: ما با حمایت هیئت بسکتبال استان هرمزگان وارد لیگ شدیم و اسپانسری نداریم که این مساله موجب شده نتوانیم برنامه‌هایی که مدنظرمان است را به موقع انجام دهیم به عنوان مثال ما حتی یک اردوی تدارکاتی نداشتیم و این موضوع در روند نتایج تیم تا کنون تأثیر منفی داشته که تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ آن را برطرف کنیم.
وی افزود: امروز بازی سختی پیش رو داشتیم چرا که نامی نو از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می‌برد. به حریفمان تبریک می گوییم. نامی نو در مقابل ما نمایش خوبی داشت هرچند ما نیز تمام تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم موفق باشیم.
وی ادامه داد: دو هفته ابتدایی لیگ برای ما سخت بود چرا که در مقابل دو تیم خوب لیگ قرار گرفتیم، البته ما ناامید و سعی می‌کنیم تمرینات خوبی را در ادامه داشته باشیم و بتوانیم در پایان لیگ در جمع 4 تیم برتر باشیم.
هنگام پور با اشاره به اینکه لیست تیمش تکمیل نیست، گفت: با توجه به نفراتی که داریم هنوز می‌توانیم 5 بازیکن دیگر به خدمت بگیریم که اگر شرایط این امکان را به ما بدهد که بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم می‌توانیم به کسب نتیجه خوب در پایان لیگ امیدوار باشیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73568/اسپانسر-نداریم-نامی-نو-مزد-تلاش-خود-را-گرفت
بستن   چاپ